ارائه گزارش فرمانده نیروی دریایی ارتش به کمیسیون انرژی

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در جلسه امروز این کمیسیون و ارائه گزارش پیرامون اقدامات نیروی دریایی ارتش با محوریت حوزه انرژی خبر داد.

مالک شریعتی نیاسر در گفت وگو با سادس ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون انرژی به مناسبت هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده و مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور یافتند. هم گزارشی از اقدامات نیروی دریایی ارتش با محوریت حوزه انرژی به اعضای کمیسیون ارائه کردند و هم برخی از نیازمندی هایی که این نیرو در حوزه سوخت رسانی به تجهیزات دو ادوات خود داشتند مطرح کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: در این جلسه بر اهمیت سواحل مکران تاکید شد که نیروی دریایی ارتش در آنجا حضور جدی دارد و برخی از زیرساخت ها را در آنجا ایجاد کرده و ایجاد برخی زیرساخت های دیگر نیز نیازمند یک عزم ملی است.  از سوی دیگر بابت اینکه ظرفیت توسعه صنعتی و توسعه نیروی انسانی در منطقه مکران می تواند چقدر کمک به منافع اقتصادی و امنیتی کشور بحث هایی صورت گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقرر شد در آینده نزدیک هیاتی از کمیسیون انرژی به این منطقه سفر داشته و بازدیدی از کلیت این منطقه داشته باشند. در این سفر از تجهیزات و تاسیسات نیروی دریایی ارتش نیز بازدید به عمل خواهد آمد. مجلس سعی می کند تا جایی که امکان دارد در تدوین برنامه هفتم و بودجه ۱۴۰۲ به نیروی دریایی ارتش به ویژه در حوزه انرژی کمک کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *