درخواست نماینده زابل برای اقدام در جهت رشد پایه پولی کشور

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی خواستار رشد پایه پولی کشور شد.

به گزارش سادس، حبیب الله دهمرده در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز یکشنبه (۶ آذرماه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امامان انقلاب فرمودند بسیج لشکر مخلص خداست و بسیج از الطاف خداوند متعال است و از همه مهمتر امام علی (ع) برترین بسیجی دنیا و تاریخ خلقت است.

وی ضمن تقدیر از تیم ملی فوتبال کشورمان که دل ملت ایران را شاد کردند، افزود: از فرمایشات راهبردی و اساسی ولی امر مسلمین جهان حضرت آقا در جمع بسیجیان تشکر ویژه داریم و از تعامل و همدلی روسای سه قوه هم کمال قدردانی را دارم. 

این عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: در زمینه رشد پایه پولی که منشاء همه مشکلات اعم از اشتغال، معیشت، گرانی، مسکن، خودرو و… است، ضرورت دارد اقدامات اساسی انجام شود.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان یادآور شد: علی رغم کارهای بسیار خوب نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان که بر هیچ منصفی پوشیده نیست ولی به دلیل انباشتگی و عقب ماندگی تاریخی و گسترده و پهناور بودن استان ضرورت دارد در زمینه اشتغال، معیشت، ظرفیت مرز، طرح رزاق، انتقال آب و… اقدامات جدی انجام گیرد.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بند کمال خان توسط بدخواهان بشریت یعنی انگلستان، آمریکا و اسرائیل و آل سعود بسته شده است تا خشک شود و مردم ولایی از سیستان کوچ کرده اند، لذا ضرورت دارد از ظرفیت های منطقه نیروگاه بادی میل نادر، راه آهن، کارخانه لاستیک و… و پیشنهادات متعددی که به مسئولان داده شده و قول انجام دادند و اما عمل نمی کنند استفاده شود و اخطار می کنم اگر انجام نشد در جلسات بعدی اسامی مسئولان را اعلام می کنم.

دهمرده اظهار کرد: در زمینه کامل نمودن سالن های ورزشی و پروژه های نیمه تمام به مسئولان امر تذکر می دهم که اقدام اساسی داشته باشند. به دولتمردان تذکر می دهم از بکارگیری افراد ناتوان خودداری کنند و همچنین به مسئولان تذکر می دهم به مسائل استان سیستان و بلوچستان با روش های علمی در قالب طرح های بلندمدت و کوتاه مدت رسیدگی شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *