نزاع خونین دو برادر به خاطر غیرت به مادر

 زمانیکه در منزلم بودم، صدای داد و فریاد برادرم از کوچه را شنیدم و چاقویی را از آشپزخانه برداشتم و به کوچه رفتم.

به گزارش سادس به نقل از به نقل از تسنیم، ساعت 15 بیست و هشتم خرداد سال گذشته خبر قتل پسر جوانی از سوی مسئولان بیمارستان تهرانپارس به مأموران کلانتری 144 جوادیه اعلام شد.

با حضور مأموران در بیمارستان مشخص شد جوان 20 ساله‌ای به نام محمد با ضربه چاقوی برادرش عارف مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان به علت خونریزی شدید، جان خود را از دست داده است.

عارف که در بیمارستان حضور داشت به دستور سعید احمدبیگی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت دستگیر و به دادسرای امورجنایی تهران منتقل شد.

عارف در همان ابتدای تحقیقات به قتل برادرش اعتراف کرد و درباره انگیزه قتل به بازپرس گفت: سرکار بودم که خواهرم با من تماس گرفت و گفت محمد به دلیل اینکه برادر کوچکترمان، لباسهایش را پوشیده است با مادرمان درگیر شده و با یک لیوان، ضربه‌ای به سر مادرم زده است؛

من نیز که بسیار عصبانی شده بودم با سرعت خودم را به خانه رساندم و با مشاهده سر خونین مادرم با محمد درگیر شدم اما مادر و خواهرم با میانجیگری به دعوای ما خاتمه دادند.

وی افزود: در آن لحظه همسرم نیز در خانه مادرم بود که محمد قصد داشت من و زنم را از خانه مادرم بیرون کند اما مجددا مادرم مانع از این کار شد و من که همچنان عصبی بودم به خانه خودم در نزدیکی خانه مادرم رفتم؛

زمانیکه در منزلم بودم، صدای داد و فریاد محمد را از کوچه شنیدم و چاقویی را از آشپزخانه برداشتم و به کوچه رفتم.

عارف لحظه وقوع قتل را اینگونه به بازپرس شرح داد: ابتدا سعی در آرام کردن برادرم داشتم اما محمد با مشت ضرباتی به سرم زد؛

من در آن لحظه نفهمیدم چه شد و چاقو را به سمت پهلویش پرتاب کردم و دیدم برادرم روی زمین افتاده است و با دیدن این صحنه با کمک دیگر برادرم، محمد را به بیمارستان رساندیم اما متأسفانه محمد فوت کرد.

مدتی بعد و در ادامه رسیدگی به این پرونده قتل، پدر و مادر مقتول با حضور در دادسرای امور جنایی تهران رضایتشان را برای بخشیده شدن فرزندشان اعلام کردند.

پس از تکمیل پرونده قتل، سعید احمدبیگی؛ بازپرس امور جنایی تهران برای قاتل این پرونده قرار مجرمیت صادر کرد و با صدور کیفرخواست برای عارف، وی به زودی از جنبه عمومی جرم در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهد شد.

 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *