کشف محموله پوشاك قاچاق از داخل ضايعات كاغذ

 جانشين فرماندهي انتظامي استان از توقيف دو محموله كالاي قاچاق به ارزش چهار ميليارد و 400 ميليون ريال در شهرستان “دليجان” خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس”يوسف سپهوند” ، گفت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با كالاي قاچاق و ارز و در پي اقدامات فني و اطلاعاتي گسترده ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا از تردد دو محموله كالاي قاچاق در يكي از محورهاي اصلي اين شهرستان مطلع شدند.

وي افزود:با اعلام اين خبر، برنامه ريزي عملياتي براي شناسايي و توقيف محموله هاي قاچاق آْغاز و سرانجام در كنترل نامحسوس خودروهاي عبوري، دو محموله قاچاق شناسايي شد.

اين مقام انتظامي استان مركزي با اشاره به توقيف محموله هاي مورد نظر در دو عمليات جداگانه خاطر نشان كرد: در عمليات اول با توقيف كاميون، راننده در ابتدا اذعان كرد كه بار خودرو، ضايعات كاغذ است كه با هوشياري ماموران پليس از داخل ضايعات كاغذ، 17 هزار و 636 ثوب لباس زنانه و مردانه قاچاق به ارزش چهار ميليارد ريال كشف شد.

وي در ادامه از توقيف محموله پيچ و مهره قاچاق در ديگر عمليات پليس در شهرستان دليجان خبر داد و گفت:‌ در اين عمليات دو هزار و 624 بسته پيچ و مهره قاچاق به ارزش 400 ميليون ريال كشف شد.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي با بيان اين كه هر دو محوله از يكي از استان هاي همجوار بارگيري شده و به مقصد تهران در حركت بودند، اضافه كرد: هر دو راننده نيز در اين رابطه دستگير و با قرار قانوني روانه زندان شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *