پايبندي به اصول اسلامي ؛ وجه تمايز پليس زن در ايران با ساير کشورها/ تقويت يگان ويژه ناجا در دستور کار

جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا پايبندي به اصول و ارزش هاي اسلامي و ديني را وجه تمايز پليس زن در ايران با ساير کشورها دانست و گفت : تقويت يگان ويژه ناجا در دستور کار است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبرنگار خبري پليس، ” سردار زاده کمند ” در همايش علمي پليس زن در يگان هاي ويژه اظهار داشت: امروز به قاطعيت مي توان گفت آماده ترين و قابل ترين ميزان توانمندي در بين تمامي نيروهاي مسلح در يگان ويژه مشهود است.

وي با بيان اينکه يگان ويژه در ارتقاء نظم و امنيت نقش کليدي دارد ، افزود : در نيروي انتظامي مجاهدان واقعي و سربازان امام زمان حضور دارند.

جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد : بايد بدانيم زماني منتظران واقعي هستيم که تن به ستم ندهيم و شرط منتظرواقعي بودن اين است که در زمان غيبت مطيع ولي امر زمان خود باشيم.

سردار زاده کمند با بيان اينکه امروز نيروي انتظامي از مهم ترين اجزاي  تامين و توسعه امنيت ملي است، گفت: نيروي انتظامي زير چتر ولايت پرچم عدالت را در دست گرفته و  براي توسعه نظم و امنيت اجتماعي ايفاي نقش مي کند.

نقش کليدي پليس زن در پيشبرد اهداف نظام و انقلاب/ تقويت يگان ويژه ناجا در دستور کار

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به نقش موثر پليس زن در يگان ويژه بيان کرد: تقويت يگان ويژه در ابعاد مختلف از جمله تاکتيک، تجهيزات و … در دستور کار قرار دارد.

وي اضافه کرد : يکي از ابعاد تقويت يگان ويژه، بحث نقش دهي به زنان است.

جانشين معاون هماهنگ کننده ناجا تاکيد کرد : کارکنان زن با  سازماندهي و ساختاردهي مناسب  مي تواننند بر مأموريت هاي مختلف نظير حمايت و تأمين امنيت  مثمرثمر باشند.

وي ادامه داد : قطعا همکاران زن در يگان ويژه مي توانند با يک برنامه ريزي درست و مناسب همانند دلاورمردان اين يگان نقش موثر داشته باشند و پشتوانه بسيار خوبي در کليه قسمت ها باشند.

جانشين معاون هماهنگ کننده با بيان اينکه مسئوليت پليس زن در ايران از ساير کشورها مهم تر و سنگين تر است، گفت : چراکه اين پليس، علاوه بر لزوم داشتن اقتدار و توانمندي بايد ارزش هاي يک زن مسلمان را رعايت کند و اين وجه تمايز پليس زن ايران با ساير کشورهاست.

سردار زاده کمند در پايان با اشاره به به انتظار مقام معظم رهبري که در سخنان اخيرشان که ” پليس در عين اقتدار و توانمندي حتي با مجرمين بدرفتار نباشد: گفت :  ما در جمهوري اسلامي ايران معتقديم پليس يگان ويژه اعم از زن و مرد در اين اقتدار و توانمندي بايد در زمينه فکري ، اعتقادي ، اخلاقي ، خلاقيت، هوشمندي و … يک انسان کامل، توانمند باشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *