در صورت نیاز فوری پزشکی در جام جهانی قطر چه باید کرد؟

دارندگان “حیا کارت” در صورت برای استفاده از اقدامات پزشکی در قطر مشکلی نخواهند داشت.

به گزارش سادس و به نقل از تلگراف، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که تا چند هفته دیگر آغاز می شود اولین جام جهانی است که در خاورمیانه برگزار می‌شود. امروز به شما می‌گوییم که در صورت بروز اورژانس پزشکی در آن کشور چه کاری انجام دهید.

به طور کلی توصیه می‌شود که بیمه درمانی بین المللی با پوشش گسترده داشته باشید، در غیر این صورت اگر حادثه‌ای رخ دهد ممکن است مجبور به پرداخت هزینه زیادی شویم.

اگر در طول برگزاری بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیاز فوری پزشکی داشته باشیم چه کار کنیم:

اخیراً اعلام شده است که افرادی که در جام جهانی ۲۰۲۲ شرکت می کنند به تمام خدمات پزشکی قطر اعم از دولتی و خصوصی دسترسی خواهند داشت و همچنین کلینیک‌هایی در استادیوم‌ها، مناطق هواداران (Fan Fest)، ویلاها و بندرگاه‌ها وجود خواهند داشت.  

از سوی دیگر، آمبولانس‌ها از افرادی که به دلیل حوادث، نیاز به انتقال فوری دارند، پشتیبانی می کنند، فقط کافی است با شماره ۹۹۹ تماس بگیرید تا از خدماتی که ۲۴ ساعته در دسترس خواهد بود استفاده کنید.

برای درمان بیماری های جزئی مانند سوختگی، رگ به رگ شدن، سردرد یا ناراحتی عمومی، می توانید به برخی از ۱۳ بیمارستان خصوصی که در بیمه نامه ذکر شده است مراجعه کنید اما بیمارستان‌های دولتی نیز برای کسانی که کارت “حیا کارت” دارند سرویس ارائه خواهد داد. هرچند این هزینه ها رایگان نخواهد بود.  

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *