تشکیل گردان‌شهید دل آذر با هدف تقویت اقتدار و صلابت نظام

مسئول قرارگاه موج الحسین(ع) قم تشکیل گردان‌ شهید دل آذر با هدف تقویت اقتدار و صلابت نظام و افزایش قدرت بازدارندگی استان و ثمره تعامل و همکاری سازنده با نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج است

راه صنعت – حاج علی حاجی زاده با اشاره به فلسفه تشکیل گردان‌ شهید دل آذر در استان قم، بر لزوم حضور و ثبت نام قشرهای مختلف در گردان تأکید کرد و گفت:آمادگی بیش از پیش قشرهای مختلف مردم جهت دفاع از دین، ناموس و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و از این رو قشرهای مختلف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان باید با حضور و ثبت‌نام در این گردان‌های عملیاتی، توان و مهارت رزمی خود را در صحنه‌های مهم و حساس ارتقاء بخشند.

مسئول قرارگاه موج الحسین(ع) در ارتباط با هدف تشکیل گردان‌ شهید دل آذر افزود: این گردان‌ با هدف شناسایی، جذب و سازماندهی افرادی که شرایط و توانایی فعالیت در امور رزمی و مأموریت‌های سخت انقلاب اسلامی را دارا است، تشکیل شده‌اند.

گردان‌ شهید دل آذر با تعامل با ارگان های مربوطه نیروهای مستعد و آماده رزم را شناسایی کرده و پس از جذب و آموزش سازماندهی می‌کنند و در مواقع بحرانی و شرایط ضروری از توانمندی‌های آن‌ها در راستای اهداف انقلاب اسلامی بهره‌برداری می‌کنند.

آقای حاجی زاده بیان داشت: فرمانده های دسته باید شاخصی را در نظر بگیرد و طبق آن شاخص به عملکرد افراد رتبه‌دهی کند تا به این شکل حق کسی ضایع نشده و بین افرادی که بیشتر کار کرده‌اند و افراد کم کار فرقی باشد.

ایشان در پایان با اشاره به حوادث اخیر کشور گفتند هر هیئت باید یک گردان داشته باشد تا در شرایط بحرانی با هماهنگی سایر هیئت های مذهبی برای حفظ آرامش و امنیت شهر ورود پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *