انهدام ۱۰ باند جعل مدارک کارت پایان خدمت و معافیت در سال گذشته

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، از شناسایی و دستگیری اعضای ۱۰ باند جعل مدارک مورد نیاز جهت دریافت کارت های پایان خدمت و معافیت در سال گذشته خبر داد.
به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس ” سردار سید حمید صدرالسادات ”  گفت : در سال گذشته با همت و تلاش بازرسان این سازمان ، ۴ باند جعل مدارک مربوط به معافیت ها و پایان خدمت در سطح شهر تهران و ۶ باند جعل دیگرنیز در سایر استان ها، شناسایی شد.

وی افزود: در سال گذشته، ۸۹ فقره پرونده جعل از شهر تهران و ۵۵ فقره پرونده از سایر استان ها به مراجع قضائی ارجاع شده است، که منجر به دستگیری ۴۰۴ نفر درشهر تهران و ۵۱۲ نفر در سطح استان ها شد .

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، از ابطال ۶۳۷ کارت معافیت و پایان خدمت که دارای فرایند جعلی بوده خبر داد و تاکید کرد: با توجه به تدابیر اندیشیده شده دیگر امکان جعل کارت وجود ندارد و بیشتر تخلفات و جرایم در حوزه جعل فرایند دریافت کارت است.

 اقدامات سازمان وظیفه عمومی ناجا در سال ۹۴

صدرالسادات با اشاره به اینکه در سال گذشته در سطح سازمان بیش از ۱۷۰ مورد بازرسی صورت گرفته است، گفت: در سال ۹۴، علاوه بر بازرسی فیزیکی، نظارت های سیستمی از سامانه های وظیفه عمومی نیز انجام  شد.

وی اضافه کرد : در سال گذشته به منظور آگاه سازی این سازمان از شگردهای جاعلین، سه دوره کلاس آگاه سازی با حضور ۳۱۱ نفر کارکنان برگزار شد.

این مقام ارشد انتظامی مطرح کرد : همچنین ۶ جلسه ملاقات مردمی در دفتر نظارت های همگانی بازرسی کل نیروی انتظامی با حضور هیئت رئیسه و معاونان سازمان وظیفه عمومی برگزار ، که در این ملاقات ها به مشکلات ۲ هزار و ۸۷۵ نفر به صورت چهره به چهره رسیدگی شد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطر نشان کرد: ۸۰۰ پیام نیز شامل تقدیر،شکایت و انتقاد از طریق سامانه ۱۹۷ به سازمان وظیفه عمومی ناجا واصل شده که مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی در خصوص برنامه های سال جاری بازرسی سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: درصدد هستیم که برنامه های بازرسی سازمان وظیفه عمومی ناجا و عملکردهای استانی را به سمت ارتقاء کیفیت سوق داده و تمرکزبیشتر برنظارت های سیستمی داشته باشیم، همچنین برنامه های پیشین با قدرت بیشتر در سال جاری ادامه می یابد.

سردار صدرالسادات گفت : بررسی عملکرد بازرسی سازمان وظیفه عمومی ناجا در سال های گذشته بیانگر کیفی شدن اهداف برنامه ریزی شده بوده که این موضوع تاثیرات مثبت زیادی در نحوه عملکرد سازمان و رضایتمندی عمومی مردم داشته است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *