تأکيد بر نقش تأثيرگذار و هدفمند بازرسي / ارتقاء سلامت اداري يکي از برنامه هاي مهم ناجا / صيانت از کارکنان در کاهش جرايم درون سازماني

رئيس بازرسي کل ناجا با تشريح برنامه هاي اولويت دار بازرسي در سال جاري بر ارتقاء سلامت اداري تأکيد کرد و گفت: صيانت از کارکنان در کاهش جرايم درون سازماني موثر است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار ” محرم مجرد” در همايش سراسري روساي بازرسي فرماندهي انتظامي استان ها و رده هاي تخصصي با تبريک اعياد شعبانيه اهداف پيش رو در بازرسي ناجا را تشريح کرد.

وي با تأکيد بر لزوم ترويج ارزش هاي انقلابي ، اسلامي و ديني در ناجا افزود: با گسترش فضاي انقلابي و ديني و صيانت از ارزش هاي اسلامي نيروي انتظامي مي تواند در پيشبرد اهداف موفق باشد .

رئيس بازرسي کل ناجا ارتقاء سلامت اداري را يکي از اولويت هاي ناجا برشمرد و ادامه داد: بازرسان در ارتقاء سلامت اداري نقش کليدي و موثري دارند و توجه به روند سلامت اداري و ارتقاء اين مهم بايد در دستور کار بازرسان بيش از گذشته باشد.سردار مجرد بيان کرد: اتخاذ رويکرد عضويابي يکي از برنامه هاي اولويت دار ناجاست و گزينش هدفمند از طريق عضويابي به عنوان يکي از راهبردهاي اساسي ناجا در سال جاري و سال هاي آتي است. بازرسي با انجام روند پيگيري و دقت در امور گزينش مي تواند نقش مهمي در تحقق اين امر ايفا کند.

اين مقام عالي انتظامي تأکيد کرد: گزينش بايد بر اساس تدابير فرماندهي ناجا و ابلاغ و تدابير صورت گرفته ، انجام شود و معيار گزينش انتخاب براساس اصلح باشد .

سردار مجرد ارتقاء صيانت از کارکنان را يکي از اولويت هاي نيروي انتظامي معرفي کرد و گفت: با تشکيل قرارگاه جهادي صيانت گام هاي مثبتي در اين راستا برداشته شده است و مجموعه بازرسي بايد برنامه هاي هدفمندي نيز در اين راستا دنبال کند چرا که صيانت از کارکنان در کاهش جرايم کارکنان بسيار مثمرثمر است.

وي تقويت مبارزه با قاچاق کالا و ارز را نيز از اولويت هاي راهبردي ناجا برشمرد و اشاره کرد: براي تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرارگاهي تشکيل و مجموعه بازرسي نيز به عنوان يکي از اعضاي اين قرارگاه بايد ايفاي نقش کند .

اين مقام عالي انتظامي بيان کرد: تقويت و ارتقاء مبارزه با جرايم مهم و خشن  و تقويت مرزباني از برنامه هاي اصلي نيروي انتظامي در سال جاري است و بايد بازرسي ناجا نظارت خود را در اين عرصه نيز هدفمند دنبال کند.

سردار مجرد ارتقاء معيشت کارکنان را يکي از راهبردهاي ناجا دانست و مطرح کرد: بازرسي در اين موضوع بايد در بخش اجراي عدالت در تأمين و بهبود وضعيت معيشتي کارکنان نيز نظارت داشته باشد و تحقق عدالت در توزيع امکانات رفاهي براي کارکنان از وظايف بازرسي است.

سردار مجرد باتاکيد بر ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران، گفت: تحقق اين موضوع مي تواند در افزايش روحيه و نيز ترويج فرهنگ ايثار و شهادت موثر باشد.

وي در ادامه با بيان اينکه کاهش تلفات جاده اي نيز از برنامه هاي اساسي نيروي انتظامي است عنوان کرد: اين مهم در دستور کار راهور قرار گرفته است و بازرسي نيز بايد بر روند چگونگي و تحقق اين رويکرد نظارت داشته باشد.

وي همچنين گفت: رسيدگي به شکاياتي که از سوي شهروندان در خصوص نحوه رفتار برخي کارکنان اعلام مي شود نيز از وظايف اصلي بازرسان است.

رئيس بازرسي کل ناجا در پايان گفت: اميدوارم بتوانيم در پيشبرد اهداف سازمان گام هاي مثمرثمري برداريم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *