خريد گوسفند با پول تقلبي!

 دو مرد شياد که با 160 ميليون ريال اسکناس جعلي اقدام به خريد 38 رأس گوسفند کرده بودند توسط پليس کاشمر شناسايي و دستگير شدند.
به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس،سرهنگ “ابوالقاسم باقري” فرمانده انتظامي شهرستان كاشمر در تشريح اين خبر گفت: با دريافت مرجوعه قضائي از سوي يکي از دامداران بخش پايين ولايت اين شهرستان مبني بر كلاهبرداري با اسكناس هاي جعلي در قبال خريد 38 رأس گوسفند تيمي از پليس آگاهي اين فرماندهي وارد عمل شد.

وي افزود: در بررسي اظهارات مالباخته مشخص شد دو مرد جوان که بومي منطقه نبودند غروب يک روز تعطيل پس از صحبت با مالباخته اعتماد وي را جلب و تعداد 38 رأس گوسفند را به مبلغ 160 ميليون ريال( اسكناس هاي 50 هزار ريالي) از وي خريداري و به سرعت روستا را ترك كردند که روز بعد مالباخته متوجه قلابي بودن اسكناس ها شده و به پليس مراجعه كرده است.

باقري ادامه داد: مأموران اين فرماندهي با همکاري تيمي از کارآگاهان پليس آگاهي استان با يک سري کار اطلاعاتي گسترده، افراد كلاهبردار را در يكي از شهرستان هاي همجوار شناسايي و پس از اخذ نيابت قضائي در عملياتي ضربتي آنها را دستگير کردند.

وي خاطر نشان کرد: متهمان 32 و 35 ساله كه فاقد سابقه کيفري اند در مواجهه حضوري با مالباخته و مشاهده اسناد و مدارك متقن پليس به جرم خود اعتراف كردند.

باقري تصريح كرد: با هماهنگي قضائي تحقيقات از متهمان براي کشف ديگر جرايم احتمالي آنان همچنان ادامه دارد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *