بايد تبعات قانون گريزي به مردم اطلاع رساني شود

 فرمانده انتظامي استان گفت: سال گذشته با تلاش، همکاري و تعاملي که با دستگاه هاي مختلف صورت گرفت شاهد کاهش هشت درصدي تلفات تصادفات بوديم.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار  ” ايرج کاکاوند” در دومين کميسيون تحول راهور با بيان اينکه طي دو سال گذشته شاهد کاهش تصادفات در استان بوديم يکي از اولويت هاي مهم سال جاري را کاهش تلفات حوزه راهور و پليس راه عنوان کرد و افزود: نقش ساير ادارات که در حوزه ترافيک سهم دارند مهم است و بايد با همکاري همه ارگان هاي دخيل در امر ترافيک، زيرساخت ها کامل شود.

سردار کاکاوند با بيان اينکه بايد مشکلات ساختاري در اين زمينه رفع شود، به همدلي و همراهي خوب ادارات دخيل در اين امر با پليس اشاره کرد و افزود: فرهنگ سازي در اين زمينه مهم است و بايد تبعات قانون گريزي به مردم اطلاع رساني شود.

فرمانده انتظامي استان يزد به نقش مهم رسانه ها به خصوص صدا و سيما در زمينه آگاه سازي اشاره کرد و افزود: بايد با آموزش، آگاه سازي و اطلاع رساني به مردم، دروني کردن رفتارهاي ترافيکي انجام پذيرد.

کاکاوند با اشاره با اينکه در مجموع، تلفات تصادفات در سال 94 نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد کاهش داشته است يکي از دغدغه هاي اصلي مردم را امنيت آمد و شد دانست و افزود: يکي از وظايف و ماموريت هاي مهم ما، حوزه پليس راه و راهور است.

اين مقام ارشد انتظامي استان در ادامه، به بخشي از سخنان مقام معظم رهبري(مدظله) در ديدار اخير با فرماندهان ناجا در اين خصوص تاکيد بر کاهش تلفات تصادفات اشاره کرد و گفت: ما بايد با دنبال کردن برنامه هاي ويژه، در تحقق اين ماموريت مهم گام برداريم.

سردار کاکاوند بر اعزام و انجام گشت ها به صورت هدفمند و موثر در حوزه ماموريت ها تاکيد کرد و افزود: ما بايد با حضور موثر، مانع از بروز تخلف و تصادفات شويم و نگاه ما بايد نگاه پيشگيري از تصادفات از طريق حضور موثر و دروني کردن رفتارهاي ترافيکي از طريق آموزش و فرهنگ سازي باشد.

فرمانده انتظامي استان يزد در پايان با بيان اينکه در حوزه ارائه خدمات، بايد تمام تلاش خود را براي ارائه خدمات به مردم و جلب رضايت آنها به کار ببريم گفت: وظيفه ما خدمت بي منت به مردم است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *