تیم «بانک ملی ایران» قهرمان لیگ برتر فوتبال شد!

 تیم استقلال خوزستان که تحت مالکیت بانک ملی ایران است قهرمان لیگ برتر فوتبال کشور شد.
 به گزارش سادس به نقل ازرویکرد تیم فوتبال استقلال خوزستان متعلق به گروه ملی صنعتی فولاد ایران و بانک ملی ایران است و نام این دو بنگاه اقتصادی امسال روی پیراهن‌ استقلال خوزستان درج شده بود.

جالب اینکه بانک ملی قبل از آغاز فصل خواستار واگذاری تیم بود اما در نهایت با پا درمیانی مسوولان استان بانک ملی ایران همچنان اسپانسر تیم استقلال خوزستان ماند. البته این موضوع باعث شده بود در میانه راه نیز شایعه واگذاری استقلال خوزستان شنیده شود که با تکذیب مسوولان همراه بود.

در آن زمان مهندس محمودی رییس هیئت مدیره و سرپرست گروه ملی صنعتی فولاد ایران گفت:استقلال صنعتی خوزستان با مالکیت و اسپانسری بانک ملی ایران و گروه ملی صنعتی فولاد ایران ان شاالله قهرمان لیگ برتر خواهد شد و فصل آینده را نیز با حمایت همه جانبه و صد در صد بانک ملی ایران و گروه ملی صنعتی فولاد ایران ، در جام باشگاه های آسیا و لیگ برتر خلیج فارس حضوری پر قدرت و اثر گذار خواهد داشت.
وی افرود: بحث واگذاری گروه ملی صنعتی فولاد ایران و باشگاه استقلال صنعتی خوزستان حاشیه سازی و شانتاژ خبری قبل از بازی استقلال صنعتی خوزستان – ذوب آهن بوده و صحت ندارد.

استقلال و گروه ملی صنعتی فولاد نمونه موفق تیم داری و بنگاه‌داری بانک ملی
مدیران بانک ملی ایران با قهرمانی استقلال خوزستان نشان دادند علاوه بر اینکه بانکدار خوبی هستند، بلند تیم‌داری هم بکنند. استقلال خوزستان در این فصل با بازیکنان گمنام و بدون ادعا توانست تاریخساز شود. همچنین گروه ملی صنعتی فولاد ایران نیز یک نمونه مثبت از بنگاه‌داری بانک ملی محسوب می‌شود؛ گروه صنعتی که قطب فولاد کشور هم هست. گروه ملی صنعتی فولاد ایران کارخانه‌های متعددی مثل کارخانه فولادسازی، کارخانه نورد کوثر،کارخانه های نورد میلگرد و مفتول، کارخانـه نورد تیرآهن، کارخانه لوله سازی،کارخانه ماشین سازی را دارد و می‌توان گفت بانک ملی نقش بزرگی در شکوفایی صنعتی منطقه دارد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *