توافق بهنام یخچالی با شهرداری گرگان

توافق بهنام یخچالی با شهرداری گرگان

ستاره تیم ملی بسکتبال ایران، با باشگاه شهرداری گرگان به توافق رسید.

به گزارش سادس، بهنام یخچالی ستاره تیم ملی بسکتبال ایران، فصل گذشته را در لیگ آلمان موسوم به بوندسلیگا سپری کرد اما برای فصل پیش رو با تیم میتل دوچر (MBC) به توافق نرسید تا به صورت توافقی از این تیم آلمانی جدا شود.

در حالی که پیش بینی می‌شد مقصد بعدی گارد تیم ملی ایران بازی در لیگ داخلی باشد، اکنون طبق اخبار موجود هدف او در سوپر لیگ بازی برای تیم شهرداری گرگان، قهرمان فصل گذشته مسابقات است.

تا این لحظه مذاکرات جدی و توافقات اولیه میان باشگاه شهرداری گرگان و بهنام یخچالی صورت گرفته و به نظر می‌رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید او را در فصل جدید شاگرد مهران حاتمی دانست. پیش از این گرگان آخرین باشگاه یخچالی در لیگ ایران بود.

«پری‌ پتی» آمریکایی و بازیکنان ملی‌پوشی چون محمد جمشیدی، سجاد پذیرفته و رسول مطفری نیز قراردادهای خود را با این باشگاه تمدید کرده‌اند. در صورتی که انتقال یخچالی هم قطعی شود، می‌توان گرگانی‌ها را جدی‌ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی برای فصل بعد دانست.

در دو فصل گذشته سوپر، لیگ گرگانی‌ها عنوان قهرمانی را به دست آورده‌اند و آن‌ها هم اکنون نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا نیز به شمار می‌روند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *