آمار بازی تیم ملی بسکتبال مقابل ژاپن/ یخچالی ستاره زمین شد

آمار بازی تیم ملی بسکتبال مقابل ژاپن/ یخچالی ستاره زمین شد

تیم ملی بسکتبال ایران با درخشش بهنام یخچالی، موفق به شکست دادن تیم ژاپن شد.

به گزارش سادس، تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از پنجره چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، در حالی در تهران به مصاف ژاپن رفت و موفق شد با نتیجه ۶۸ – ۷۹ حریف خود را شکست دهد که از نظر ریباند به حریف خود برتری داشت.

تیم ملی ایران در این بازی ۹ اقدام موفق از اشتباهات حریف، ۲ ضد حمله موفق و ۱۶ اقدام موفق در موج دوم حملات داشت. در مجموع تیم ملی ایران ۲۸ اقدام موفق در منطقه رنگی و ۱۴ اقدام موفق را خارج از منطقه رنگی به ثبت رساند.

در سمت مقابل نیز تیم ملی ژاپن ۱۹ اقدام موفق از اشتباهات حریف، ۱۴ ضد حمله موفق و ۲ اقدام موفق در موج دوم حملات داشت. در مجموع تیم ملی ایران ۲۸ اقدام موفق در منطقه رنگی و ۱۲ اقدام موفق را خارج از منطقه رنگی به ثبت رساند.

ایران در ریباندها نیز نسبت به ژاپن برتری داشت. شاگردان سعید ارمغانی در این بازی ۵۱ ریباند (۳۴ ریباند دفاع و ۱۷ ریباند حمله) را مقابل ۳۲ ریباند (۲۲ ریباند دفاع و ۱۰ ریباند حمله) تیم ژاپن به ثبت رساندند.

آمار بازی تیم ملی بسکتبال مقابل ژاپن/ یخچالی ستاره زمین شد
بهنام یخچالی، بهترین بازیکن دیدار ایران – ژاپن

طبق آمار منتشر شده نیز بهنام یخچالی، گارد لژیونر تیم ملی ایران با ثبت ۳۰ امتیاز، ۳ ریباند، ۳ پاس‌ گل و یک توپ ربایی، تاثیرگذاری ۲۷ را در این دیدار به ثبت رساند تا بالاتر از «یودای بابا» ژاپنی بهترین بازیکن زمین شود. 

«یودای بابا» گارد نام آشنای تیم ملی ژاپن هم در این بازی با ثبت تاثیر گذاری ۲۶ دیگر ستاره زمین بود. او در این دیدار ۲۷ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ پاس گل و ۲ توپ ربایی را به نام خود ثبت کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *