مطهری: نشان دادیم یک تیم بودیم/ حضور تماشاگران به نفع سپاهان شد

مطهری: نشان دادیم یک تیم بودیم/ حضور تماشاگران به نفع سپاهان شد

سرمربی نساجی پس از شکست مقابل سپاهان گفت که این بازی را شکست نمی‌داند و به بازیکنانش خسته نباشید می‌گوید چون بسیار خوب بازی کردند.

به گزارش سادس، حمید مطهری پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: تیم من امروز نشان داد یک تیم بود. من این شکست را شکست نمی‌دانم چون واقعا خوب بازی کردیم. سپاهان تیم بسیار پر مهره‌ای است اما با روند تاکتیکی ما مجبور شد دفاع کند. در نیمه دوم از فضاهای پشت دفاع کنارشان استفاده کردیم و خیلی خوب بازی را پیش بردیم. من این بازی را شکست نمی‌دانم و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

او درباره حضور هواداران در ورزشگاه گفت: این حق طبیعی تماشاگران است که در ورزشگاه باشند. خوشحالم آن‌ها آمدند و هیچ گلایه‌ای ندارند. فشار تماشاگران روی گل زودهنگاهی که خوردیم تاثیر داشت اما باید شکل تیمی خودمان را حفظ می‌کردیم. در تمرینات کار کرده بودیم و نباید این موقعیت‌ها را می‌دادیم. به هر حال حضور تماشاگران به نفع سپاهان شد و تیم ما را عقب نشاند. در کل ما فوتبال بسیار خوبی را ارائه دادیم.

مطهری ادامه داد: سپاهان همیشه حرفه‌ای، قابل احترام و مدعی است. این پیروزی را به آن‌ها تبریک می‌گویم. فقط باید از هواداران‌مان که در هفته اول میزبان نشدیم عذرخواهی کنم و از آن‌ها می‌خواهم در هفته سوم کنار تیم ما باشند و به ورزشگاه بیایند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *