در وزارت بهداشت نزدیک به ۵۲۵۰ پروژه در دست ساخت داریم

سادس/لرستان معاون توسعه وزارت بهداشت گفت: در وزارت بهداشت نزدیک به ۵۲۵۰ پروژه در دست ساخت داریم.

بهروز رحیمی، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از کارهای خیلی مهم در وزارت بهداشت ارتقاء زیرساخت‌هاست، که یکی از آن‌ها منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی است.

وی عنوان کرد: در وزارت بهداشت نزدیک به ۵۲۵۰ پروژه در دست ساخت داریم و غالب بر ۴۸ هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی و بیش‌از ۴۰۰۰ پروژه بهداشتی داریم.

رحیمی افزود: یکی از سیاست‌های وزارت بهداشت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام یا اولویت پروژه‌های بهداشتی با اولویت مناطق محروم، کم برخوردار و مرزی است.

معاون توسعه وزارت بهداشت بیان کرد: در لرستان تا پایان سال حداقل ۴۰ پروژه در حوزه‌های مختلف به‌ویژه بهداشتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: برای ما خیلی مهم است که بتوانیم زیرساخت‌های بهداشتی را ارتقاء ببخشیم.

رحیمی ادامه داد: سه بیمارستان مهم در لرستان در دست ساخت داریم، پروژه ۵۱۵ تخت‌خوابی خرم‌آباد، ۲۵۰ تخت‌خوابی کوهدشت و ۲۵۰ تخت‌خوابی شهرستان دورود را در دست ساخت داریم و در هفته دولت نیز نزدیک ۱۵ پروژه به اتمام رسیده و افتتاح خواهد شد.

معاون توسعه وزارت بهداشت افزود: هر سه پروژه از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان و از پروژه‌های اولویت‌دار دولت هستند و از طرف دیگر پروژه ۵۱۵ تخت‌خوابی در قالب ماده ۵۶ از محل وام بانکی تزریق خواهد شد و علاوه‌بر آن از محل ماده ۳۷ و اعتبارات وزارتی نیز هر سه پروژه تحت حمایت وزارت بهداشت هستند که سرعت ساخت آن‌ها بالاتر برود.

وی ادامه داد: هفته گذشته نزدیک به ۴۰ میلیارد از ماده ۳۷ به پروژه‌ها تزریق شده است.

رحیمی تصریح کرد: یکی از دلایل سفر وزیر بهداشت به لرستان بررسی و پیگیری پروژه‌های عمرانی است و قطعاً بعد از سفر و مصوباتی که خواهد داشت میزان منابع پروژه‌ها را بیشتر و به سرعت به پروژه‌ها تزریق خواهیم کرد.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *