بازدید اعضای کمیسیون آموزش مجلس از پارک علم و فناوری کردستان

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از سفر دو روزه اعضای این کمیسیون به استان کردستان خبر داد و گفت: در این سفر مشکلات آموزشی استان مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد تا در جهت رفع آن‌ها اقدامات لازم انجام شود.

فرهاد بشیری در گفت‌وگو با سادس، در رابطه با سفر دو روزه اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به استان کردستان اظهار کرد: این سفر با توجه به مسئولیت های ذاتی کمیسیون آموزش انجام گرفته تا اعضای کمیسیون آموزش با مسائل آموزش عالی، دانشگاه ها، مدارس و مراکز فنی و حرفه ای این استان از نزدیک آشنا شوند.

وی افزود: در این سفر دو روزه (پنج شنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ مرداد) موارد و مشکلاتی که در حیطه های آموزشی در استان کردستان وجود دارد مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد تا در جهت رفع آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

نماینده مردم پاکدشت در رابطه با بازدیدهای اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ااز مراکز آموزشی استان کردستان گفت: امروز (پنجشنبه) از شرکت‌های دانش بنیان این استان واقع در محل پارک علم و  فناوری کردستان بازدید کردیم. همچنین با مدیران استانی و روسای دانشگاه های استان نیز جلساتی داشتیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *