مسابقات فوتسال جمعیت امام رضایی ها یادبود درگذشتگان حادثه متروپل در خرمشهر+ تصاویر

مسابقات فوتسال جمعیت امام رضایی ها یادبود درگذشتگان حادثه متروپل بین نمایندگان محلات و روستاهای مسیر خرمشهر و شلمچه در سه رده سنی در هفته آخر مردادماه 1401 برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سادس از خرمشهر، مسابقات فوتسال با شرکت 24 تیم در راستای تحول اجتماعی و فرهنگی در منطقه خرمشهر به شلمچه بین نمایندگان روستاها و محلات این مسیر در سه رده سنی  نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مدت یک هفته از یکشنبه 23 مرداد ماه برگزار شد.

این مسابقات فوتسال که به همت جمعیت امام رضایی ها در سالن سرپوشیده و چمن مصنوعی دانشکده علوم و فنون نیروی دریایی خرمشهر انجام شده است با نظارت 6 پیشکسوت فوتبال خرمشهر و با حضور نمایندگان رسمی هیات داوران فوتبال این شهرستان تا روز جمعه در حال برگزاری است.

12 تیم در رده 15 تا 17 سال(نوجوان)، 6 تیم در رده  17 تا 19 سال(جوان) و 6 تیم در رده بزرگسال از 12 روستا و محله صد دستگاه، سرحانیه 1، سرحانیه 2، جدیده، دربند شرقی، دربند غربی، مصلاوی، سوره، پل نو، عریض، ولی عصر و شهرک سادات در مسیر خرمشهر به شلمچه تا جمعه 28 مرداد ماه به رقابت می پردازند.

پیوست فرهنگی در طول مسابقات با برگزاری نماز جماعت، جلسه پرسش و پاسخ و عزاداری توسط اعضای تیم ها  صورت می پذیرد وقرار است به غیر از جایزه نقدی، اهدای کاپ و مدال به تیم های رده اول تا سوم، انتخاب آقای گل مسابقات، انتخاب بازیکن اخلاق، تقدیر از پیشکسوتان، اعضای 3  تیم منتخب رده نوجوانان مسابقات به اردوی مشهد اعزام شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *