رکورد ملی ۱۵ ساله ۴ در ۲۰۰ متر آزاد شکسته شد/تیم ایران در رده چهارم ایستاد

رکورد ملی ۱۵ ساله ۴ در ۲۰۰ متر آزاد شکسته شد/تیم ایران در رده چهارم ایستاد

تیم ملی شنا ایران در روز سوم رقابت‌های شنای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی رکورد ماده ۴ در ۲۰۰ متر آزاد را شکستند و در رده چهارم ایستادند.

به گزارش سادس، در سومین روز از رقابت های شنا بازی های همبستگی کشورهای اسلامی بنیامین قره حسنلو و متین سهران در ۵۰ آزاد و مهران قاسم زاده در ۱۰۰ قورباغه جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کردند. 

همچنین تیم چهار نفره ایران در این روز با ترکیب علیرضا یاوری، سینا غلامپور، هومر عباسی و متین سهران در ماده ۴ در ۲۰۰ متر آزاد به آب زدند. ملی پوشان ایران با ثبت زمان ۷:۴۳.۶۲ موفق به جابجایی رکورد این ماده پس از ۱۵ سال شدند و با ایستادن در جایگاه چهارم به کار خود پایان دادند. رکورد پیشین این ماده ۰۷:۴۴.۹۳ در مسابقات قهرمانی گروهای سنی آسیا در سال ۲۰۰۷ به ثبت رسیده بود.

بنیامین قره حسنلو در نیمه نهایی ۵۰ متر آزاد با زمان ۲۳٫۰۶ پنجم شد و به فینال رسید. او در فینال با ثبت زمان ۲۳.۰۷ در رتبه ششم ایستاد. 

همچنین متین سهران نیز در همین ماده با مدت زمان ۲۳٫۶۱ شنا کرد و با ایستادن در جایگاه ۱۲ به کار خود پایان داد.

در ادامه مهران قاسم زاده در مرحله نیمه نهایی ماده ۱۰۰ متر قورباغه با ثبت زمان ۱:۰۴٫۴۹ در رتبه دهم ایستاد و به کار خود پایان داد. 

همچنین ابوالفضل سام و هومر عباسی که روز گذشته جواز حضور در فینال ماده ۱۰۰ متر پشت را کسب کرده بودند امروز در فینال به آب زدند. در پایان فینال سام با زمان ۵۶.۴۲ چهارم شد و عباسی نیز با ثبت زمان ۱:۰۱.۶۴ هشتم شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *