دیدار وزیر آموزش و پرورش با خانواده خبرنگار شهید ایسنای کرمان

سادس/کرمان وزیر آموزش و پرورش در سفر به شهرستان عنبرآباد به نمایندگی از هیات دولت و به مناسبت هفته خبرنگار با خانواده شهید خبرنگار سادس، «اسماعیل عمرانی» دیدار کرد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش شامگاه پنجشنبه ۲۰ مردادماه و در جریان سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان کرمان به عنوان نماینده هیات دولت وارد شهرستان عنبرآباد شد و بعد از عطر افشانی و غبار روبی گلزار مطهر شهدا، با خانواده شهید خبرنگار سادس، شهید اسماعیل عمرانی به مناسبت هفته خبرنگار دیدار کرد.

وی در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در منزل نورانی خانواده این شهید  والامقام و شهرستان عنبرآباد، سلام رئیس جمهور  و اعضای هیات دولت را به خانواده این شهید بزرگوار ابلاغ کرد و گفت: اراده دولت مردمی خدمت به مردم است و امیدوارم با پشتوانه مردم به این هدف دست یابیم.

نوری با بیان اینکه همه باید رهرو راه شهیدان باشیم و زحمات آنان را حفظ کنیم، یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفاظت از دستاوردهای انقلاب و خط شهیدان عنوان کرد.

شهید خبرنگار سادس، اسماعیل عمرانی در اعزام به ماموریت، برای پوشش خبر مانور نیروی دریایی چابهار در ۱۵ آذر ۱۳۸۴ در سانحه سقوط هواپیمای c-۱۳۰ در آسمان به فیض شهادت نائل شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *