آمادگی پلیس راهور برای عزاداری‌های عاشورا و شام غریبان

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از آمادگی کامل پلیس برای برگزاری مراسم های عزاداری در روز عاشورا و شامل غریبان خبر داد.

سرهنگ علی همه خانی در گفت وگو با سادس، با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت سیدالشهدا و یاران با وفای ایشان، گفت: از صبح امروز همکاران من در پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح معابر شهر مستقر هستند و نسبت به تامین نظم ترافیکی اقدام کردند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه استقرار و آمادگی ماموران تا اقامه نماز ظهر عاشورا و پایان عزاداری ها ادامه خواهد داشت، گفت: بر این اساس ممکن است در برخی از معابر محدودیت‌های موقتی برای تردد اعمال شود. از این رو از شهروندان عزیز درخواست می کنم که حتما با پلیس همکاری لازم را داشته باشند و در صورتی که معبری بطور موقت مسدود شده اصراری برای ورود به آن را نداشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم شام غریبان نیز گفت: برای امشب نیز تمهیدات ترافیکی لازم اتخاذ شده است و ماموران پلیس در سطح معابر و به خصوص معابر منتهی به اماکن پر تجمع مستقر خواهند بود. امشب با توجه به حضور مردم در خیابان ها لازم است که رانندگان دقت بیشتری در حین رانندگی داشته باشند. عزاداران محترم نیز با توجه به پوشش تیره رنگی که در لباس هایشان وجود دارد باید بدانند که امکان دیده شدن آنان از سوی رانندگان کمتر از دیگر ایام است. به همین دلیل نیز به این عزیزان توصیه می کنم که حتما از حضور در حاشیه راه ها و عبور از مناطق غیر مجاز پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید:‌

ممنوعیت ۲ روزه تردد کامیون در معابر تهران

آماده‌باش کامل پلیس برای تامین نظم و امنیت در تاسوعا و عاشورای حسینی

همه‌خانی همچنین گفت: امشب نیز تردد کامیون در تمامی معابر تهران ممنوع است و لازم است رانندگان این وسایل نقلیه از ورود به معابر شهر تهران پرهیز کنند. ماموران پلیس نیز با حضور در معابر از ورود و تردد این کامیون‌ها جلوگیری خواهند کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *