نماینده بهشهر: مردم تزریق واکسن کرونا را جدی بگیرند

یک عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و با رعایت پروتکل های بهداشتی مانع از تکرار اتفاقات تلخ کرونایی چند سال گذشته شویم.

غلامرضا شریعتی در گفت وگو با سادس، با اشاره به گسترش شهرهای قرمز کرونایی در سطح کشور بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید و بیان کرد: متاسفانه شاهدیم که این روزها سویه امیکرون کرونا در سطح کشور جولان می دهد و سلامت مردم در شهرهای مختلف کشور را تهدید می کند. از سوی دیگر به نظر می رسد علی رغم تاکید مسئولان بهداشتی برای تزریق دز چهارم و یادآور واکسن کرونا، نسبت به این موضوع کم توجهی از سوی آحاد مردم صورت گرفته است.

وی در ادامه اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در سطح جامعه کم رنگ شده است. باتوجه به ایام عزاداری امام حسین (ع) و برگزاری مراسمات حسینی همه باید دست به دست هم دهیم تا با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی جلوی انتشار گسترده این ویروس را گرفته و کشور را درگیر مشکلات چند سال گذشته نکنیم.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تنها راه ممانعت از گسترش مجدد شهرهای قرمز در سطح کشور دنبال کردن پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن است. انتظار می رود آحاد جامعه نسبت به رعایت این دو مولفه کلیدی توجه داشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *