تیم ملی تنیس بدون سرمربی به مشکل بر نمی‌خورد

تیم ملی تنیس بدون سرمربی به مشکل بر نمی‌خورد

دبیرفدراسیون تنیس گفت: سرمربی تیم ملی به دلیل کرونای مثبت و عدم اجازه پزشک امکان همراهی تیم ملی تنیس را در مسابقات دیویس کاپ نداشت.

شاهرخ کشاورز در گفت و گو با سادس درباره ی اینکه تیم ملی تنیس ایران بدون سرمربی راهی مسابقات دیویس کاپ می شود، بیان کرد: تست کرونای آقای توکلی مثبت شد و از آنجا که بیماری زمینه‌ای نیز دارد، پزشک معالج او اجازه پرواز نداد و حتی ممکن است نیاز به بستری شدن داشته باشد. البته اشکان شکوفی و محرم خدایی مربیان تیم ملی همراه تیم هستند.

او در پاسخ به این پرسش که نبود سرمربی مشکلی از لحاظ فنی برای تیم ملی به وجود نمی آورد؟ گفت: خیر، شکوفی و محرم خدایی خودشان سابقه فعالیت زیادی در تیم ملی دارند و دیویس کاپ رقابت پیچیده ای برای آنها محسوب نمی شود. کادرفنی مردان ما خیلی قوی است. توکلی عالی کار کرد اما به این معنی نیست که دو نفر دیگر نتوانند روند را ادامه بدهند. رزومه آنها از لحاظ حضور در دیویس کاپ بسیار خوب است.

کشاورز در مورد جوان شدن تیم و استفاده از نفرات جدید در ترکیب تیم ملی تاکید کرد: استفاده از نفرات جوان کار  اشتباهی نیست. البته  این طور نبوده که ما بازیکنان باتجربه را کناربگذاریم و همیشه این برنامه را داشته باشیم که جوانها را تقویت کنیم که خودشان با شایستگی جایگزین شوند. از یک جایی هم باید این اطمینان را به نفرات جوان کرد و تجربه‌ای به آنها اضافه شود. قرار نیست فقط برای امروز تنیس کار کنیم بلکه باید به گونه‌ای کار کنیم که در آینده از تجربه این بازیکنان جوان هم استفاده کنیم.

به گزارش سادس، 

به گزارش سادس، تیم ملی تنیس ایران امروز راهی ویتنام می‌شود تا در مسابقات دیویس کاپ گروه سه منطقه آسیا و اقیانوسیه به رقابت بپردازد.

امیرحسین بادی، حسام یزدی، علی یزدانی، سامیار الیاسی و کسرا رحمانی ترکیب تیم ملی را در این مسابقات تشکیل می دهند.

ایران با تیم های اردن، مالزی، جزایر پاسیفیک، عربستان، سوریه، امارات و ویتنام هم گروه است. سه کشور به مرحله پلی‌آف گروه دو جهانی صعود می‌کنند و دو کشور هم به گروه چهار سقوط می‌کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *