بهره‌برداری از یک حلقه چاه شرب در کلاله/ ۲۰ لیتر بر ثانیه به شبکه آب شرب شهر اضافه شد

سادس/گلستان مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: با اتمام عملیات حفر، تجهیز و برقرسانی یک حلقه چاه شرب در کلاله، بهره برداری از آن آغاز و ۲۰ لیتر بر ثانیه به شبکه شرب این شهر اضافه شد.

سیدمحسن حسینی در گفت و گو با سادس با اشاره به اضافه شدن یک حلقه چاه شرب در کلاله، اظهار کرد: چاه شماره ۶ طرح آبرسانی به کلاله به همراه ۳۵۰ متر خط انتقال آب و  ۳۵۰ متر خط انتقال برق و دبی ۲۰ لیتر بر ثانیه یکی از چاه هایی است که در طرح آبرسانی به کلاله وارد مدار شده است.

وی افزود: برای استملاک زمین، احداث اتاقک، خرید و نصب منصوبات درون چاهی و سرچاهی و خرید لوله و اجرای خط انتقال این حلقه چاه، بالغ بر ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان گلستان از بررسی میدانی مراحل اجرای طرح ها در کلاله خبر داد و گفت: تا کنون چندین مرحله بازدید حضوری به همراه فرماندار و مدیران ارشد شهرستان کلاله از این پروژه ها صورت گرفته است.

حسینی بر عزم جدی شرکت آب منطقه ای برای رفع مشکل کمبود آب شرب شهرستانهایی که تامین آب شرب آنها بر عهده این شرکت است تاکید کرد و گفت: تردیدی نداریم که با کمک های خوب دولت در سفر به گلستان و حمایت استاندار گلستان به زودی بخش عمده ای از مشکل مرتفع خواهد شد.

به گزارش سادس؛ در ادامه اجرای پروژه‌های مختلف به ‌منظور رفع مشکل کمبود آب شرب استان، این حلقه چاه جدید به شبکه آبرسانی این شهر متصل شد که بخشی از مشکلات شرب این شهر را مرتفع می‌کند.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *