جدایی احمدعباسی برخلاف میل باطنی‌مان بود

جدایی احمدعباسی برخلاف میل باطنی‌مان بود

سادس/اصفهان سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: جدایی احمدعباسی برخلاف خواسته و میل باطنی‌مان بود، اما تنها برای پیشرفت او اجازه دادیم. مجموعه تیم فوتسال گیتی‌پسند نهایت تلاشش را برای سربلندی اصفهان می‌کند.

محمد کشاورز، امروز جمعه، ۱۴تیرماه پس از پیروزی ۳ امتیازی برابر فولاد زرند کرمان در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ‌برتر فوتسال، اظهار کرد: شروع طوفانی داشتیم و در ادامه سعی کردیم بازی را کنترل کنیم. می‌دانستیم با تیم خوبی بازی داریم، اما به‌طور کلی به بازی مسلط بودیم و با نتیجه مناسبی حریف را شکست دادیم.

وی افزود: در نیمه اول به خواسته تیم رسیدیم و در نیمه دوم تنها سعی در کنترل بازی داشتیم و تلاش زیادی برای افزایش تعداد گل نکردیم. می‌خواستیم از همه نفرات استفاده کنیم. 

کشاورز با تاکید بر غیر قابل پیش‌بینی بودن بازی‌های فوتسال، خاطرنشان کرد: تلاشمان را برای سربلندی گیتی‌پسند و اصفهان انجام می‌دهیم، اما واقعیتی وجود دارد که روی فوتسال هیچ چیز از قبل نوشته نشده است و زیبایی آن به همین غیرقابل پیش‌بینی بودن است.

وی درباره انتقال سعید احمدعباسی به لیگ اسپانیا، افزود: به احمدعباسی خسته نباشید می‌گویم. برخلاف میل باطنیمان فقط برای پیشرفت او، اجازه خروج دادیم. امیدوارم در تیم جدیدش بدرخشد.

به گزارش سادس، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با اشاره به مبلغ آزاد شده از انتقال احمدعباسی، توضیح داد: این مبلغ در اختیار باشگاه است و پس از بررسی‌ها اگر نیاز به جایگزین داشتیم با باشگاه مذاکره می‌کنیم.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *