کشف منشا و رفع بوی نامطبوع در گنبدکاووس

سادس/گلستان معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه بوی نامطبوع روزهای گذشته در شمال گنبدکاووس متاثر از اقدامات خارج از ظرفیت یک کارخانه پروتئینی بود، گفت: ضمن اخطار کتبی کارخانه موظف به رفع مشکل ظرف ۲۴ ساعت شد.

رضا اصالتی امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به تاکید استاندار گلستان مبنی بر تکمیل واکسیناسیون در دوزهای یادآور، اظهار کرد: نباید بگذاریم وضعیت شهرستان مجددا به وضعیت بحرانی برسد نا بعد از آن برای واکسیناسیون اقدام کنیم.

وی با انتقاد از عملکرد بخشداری مرکزی در واکسیناسیون دوز سوم و چهارم روستایی، خاطرنشان کرد: اگر خود دهیاران، اعضای شورای روستاها و خانواده‌هایشان در این یکی دو هفته واکسن دوز یادآور را تزریق کرده بودند الان آمار بسیار بالاتر از این آمار بود.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در هفته جاری برخی از مردم در شمال شهرستان نسبت به وجود بوس نامطبوع اعتراضاتی را داشتند، ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته و همکاری محیط زیست و شورای شهر منبع این بو که یک کارخانه فرآورده های پروتئینی و … بود شناسایی و ضمن اخطار کتبی خود کارخانه موظف به اصلاح و جبران کار شد که ظرف کمتر از ۲۴ ساعت مساله حل شد.

اصالتی از برخورد جدی دستگاههای نظارتی و حاکمیتی با تهدید کنندگان سلامت مردم و محیط زیست خبر داد و گفت: فعالان اقتصادی باید تمامی فعالیت های خود را منطبق بر قانون و رعایت الزامات زیست محیطی انجام دهند و بدانند در این صورت دولت یا تمام‌توان حامی و پشتیبان آنها برای تولید خواهد بود. 

وی با انتقاد از عدم حضور مدیران در جلسه شورای سلامت شهرستان و اعزام‌نماینده به جلسه، اضافه کرد: به جز رئیس اداره ورزش و جوانان که با اطلاع به فرمانداری به دلیل حضور مهمان کشوری به جلسه نیامدند سایر مدیرانی که در جلسه حاضر نیستند باید پاسخگوی علت عدم حضور خود باشند.

به گزارش سادس در این جلسه رئیس اداره، سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، رئیس شبکه بهداشت، رئیس دادگاه انقلاب و جمعی از مدیران و نهادهای مرتبط و اعضای شورای سلامت شهرستان حضور داشتند. 

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *