راه‌آهن بروجرد در فاز اول فعال است

سادس/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌آهن شهرستان در فاز اول فعال است.

عباس گودرزی در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنای حمل نقل کشور از پروژه تجهیز کارگاه راه‌آهن بروجرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بحث اتصال بروجرد به آزادراه چند ماه است که مختل شده و یکی از مطالبات مردم شهرستان و سایر مردمی است که از این محور تردد می‌کنند که دستور بازگشایی صادر شد و اقدامات مکمل هم‌ ظرف ماه‌های آینده انجام می‌شود.

وی با اشاره به بازدید از راه‌آهن، تصریح کرد: راه‌آهن بروجرد در فاز اول فعال بوده و جهت رفع موانع نیز از این ظرفیت بازدید شد و فاز بعدی اتصال به ملایر بوده که ۸۷ کیلومتر که ۲۷ کیلومتر آن دورود به بروجرد و ۶۰ کیلومتر هم بروجرد به ملایر است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس خاطرنشان کرد: محور اشترینان به سمت نهاوند نیز مورد بازدید معاون وزیر راه قرار گرفت که یکی از مطالبات مردم است چون تصادفات دلخراشی در این محور رخ می‌دهد که باید این پروژه تسریع شود.

گودرزی اضافه کرد: محور توره به بروجرد هم بخشی که در حوزه لرستان است در ۲ سال گذشته افتتاح شد و مرکزی هم در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: انتقال کمربندی بروجرد به خارج از بافت مسکونی نیز از دیگر بازدیدهای معاون وزیر راه و شهرسازی است که امروز پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *