حضور کمانداران با کمترین تجهیزات در بازی‌های کشورهای اسلامی

حضور کمانداران با کمترین تجهیزات در بازی‌های کشورهای اسلامی

عضو تیم ملی کامپوند زنان گفت: در شرایطی ۱۹ مرداد برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی عازم ترکیه می‌شویم که دغدغه کمبود تجهیزات در این بازی‌ها را داریم.

گیسا بایبوردی در گفت وگو با سادس، درباره آخرین وضعیت خود برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی، اظهار کرد: برای شرکت در این بازیها ۱۹ مرداد عازم ترکیه می‌شویم و ۲۳ مرداد مرحله مقدماتی رقابت‌های کامپوند آغاز می‌شود، از سال گذشته تاکنون اردوها بدون وقفه و به صورت منظم در حال برگزاری است و سعی کردم رکورد خود را در جریان تمرینات به اوج برسانم، هر چند برنامه ریزی اصلی من برای مسابقات جهانی آمریکا بود، اما متاسفانه با عدم صدور ویزا از سوی کشور میزبان، تمرکزم را بر روی بازیهای کشورهای اسلامی معطوف کردم تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کنم.

وی گفت: با رکوردهای خوبی که در مسابقات درون اردویی و تمرینات به ثبت می رسانم شانس زیادی برای کسب مدال در بازیهای کشورهای اسلامی دارم، البته آن چیزی که در کسب مدال تعیین کننده است، جدول حذفی مسابقات می باشد که امیدوارم با ثبت بالاترین امتیاز در این بخش، شانس مدال آوری خود را افزایش دهم.

عضو تیم ملی کامپوند زنان در پاسخ به این پرسش با توجه به این که برای اولین بار عازم کشورهای اسلامی می‌شوید، چقدر نسبت به حریفان خود شناخت دارید، افزود: رقیب اصلی من در این بازی‌ها ابتدا ترکیه و سپس اندونزی و مالزی است که البته سختی کار من بیشتر برابر کمانداران ترکیه است که در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و فرانسه نیز چند ورزشکار مدال آور داشتند.

وی پیرامون این پرسش که آیا از نظر تجهیزات شرایط راضی کننده است یا خیر؟ تصریح کرد: کمبود تجهیزات مشکل همیشگی کماندار است و تا این لحظه از نظر تجهیزات برای شرکت در کشورهای اسلامی مورد حمایت کمیته ملی المپیک نبودیم. ما اگر با بهترین تجهیزات عازم این بازیها شویم کماندار با آرامش خاطر تیر می‌زند و نتایج خوبی کسب می‌کند، متاسفانه در جریان مسابقات همیشه نگران کمبود تجهیزات خود هستیم، به طوری که در جام جهانی فرانسه چون کمانم دیرتر از من به محل مسابقات رسید این دغدغه را داشتم که از مسابقات حذف شوم که البته شب مسابقه به دستم رسید، الان نیز اگر این شرایط فراهم شود که به جای یک کمان با دو کمان عازم بازی‌ها شویم، دیگر دغدغه‌ای برای شرکت در مسابقات نخواهیم داشت.

بایبوردی در پایان افزود: در حال حاضر با کمترین تجهیزات در بازیهای کشورهای اسلامی شرکت می‌کنیم که این مساله تاثیر نامطلوبی بر روی عملکرد کماندار خواهد داشت و سبب می‌شود تا ورزشکار به جای این که تمرکز خود را صرف مسابقات کند، نگران کمبود تجهیزات خود باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *