توقيف پارچه ميلياردي قاچاق در خرم آباد

 جانشين فرمانده انتظامي استان ، از توقيف دو دستگاه خودرو كاميون كشنده حامل 24 تن انواع پارچه خارجي به ارزش دو ميليارد و 200 ميليون ريال در محور خرم آباد – بروجرد خبر داد .
به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ ” علي احمدي تبار ” گفت : ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز آگاهي لرستان و پاسگاه شهيد ماسوري شهرستان خرم آباد ، در راستاي اجراي طرح مبارزه با ورود و خروج كالا قاچاق و ناامن ساختن بستر ارتكاب جرم و تحقق مصاديق اصلي مبارزه با قاچاق كالا خصوصا قاچاق پارچه ، در محور خرم آباد – بروجرد به دو دستگاه خودرو كاميون كشنده مظنون و آنان را توقيف كردند .

وي در ادامه افزود : ماموران در بازرسي از خودروهاي توقيف شده ، مقدار 24 تن انواع پارچه خارجي فاقد اسناد گمركي را ، كشف و دو نفررا دستگير كردند .

جانشين فرمانده انتظامي لرستان با بيان اين كه دو محموله كشف شده از استان هاي جنوبي به مقصد پايتخت بارگيري شده بود تصريح كرد : بنا بر اظهارات كارشناسان مربوطه ارزش كالاهاي مكشوفه دو ميليارد و 200 ميليون ريال برآورد شده است .

احمدي تبار با بيان اين كه دو متهم با پرونده متشكله جهت سير مراحل قانوني به مراجع ذيصلاح معرفي شدند، گفت: ورود بي رويه كالاي خارجي قاچاق نابودي توليد داخلي و نا امني براي سرمايه گذاران داخلي را به همراه خواهد شد .

وي افزود : از عموم مردم و شهروندان انتظار داريم هرگونه گزارش تهيه، توزيع و ورود كالاهاي خارجي قاچاق را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *