تحقق توسعه و تقویت امنیت اجتماعی با مشارکت عمومی

معاون عملیات ناجا با تاکید بر نقش اطلاع رسانی به موقع در ارتقاء آگاهی بخشی عمومی گفت : توسعه و تقویت امنیت اجتماعی با مشارکت عمومی امکان پذیر است.

سردار ”  سید حسن بتولی” در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس توسعه و تقویت امنیت اجتماعی را با مشارکت پذیری عمومی میسر دانست و گفت: توسعه و تقویت اطلاع رسانی و ارتقاء سطح دانش عمومی جامعه با استفاده از آموزش همگانی و اطلاع رسانی به موقع امکان پذیر است.

وی با اشاره به جدید التاسیس بودن اداره اجتماعی این معاونت ، بر ارتقاء حوزه اطلاع رسانی تاکید کرد و افزود : یکی از برنامه های امسال ، توسعه منابع انسانی، تامین اقلام و امکانات اداری و تخصصی مورد نیاز ماموریت های اجتماعی معاونت عملیات در راستای توسعه و تقویت اداره اجتماعی خواهد بود.

تقویت اداره اجتماعی معاونت عملیات در دستور کار

معاون عملیات ناجا ادامه داد : در این راستا در سال ۱۳۹۴ اقداماتی انجام گرفته و امسال نیز تا رسیدن به نتیجه، به امید خدا ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر شناسایی نیروهای متخصص برای فعالیت در اداره اجتماعی، جذب و به کارگیری آتها عنوان کرد : آموزش مستمر و ارتقاء دانش کارشناسان این مجموعه از برنامه های اداره اجتماعی در جهت توسعه منابع انسانی است.

معاون عملیات ناجا بیان کرد : در سال جدید تامین اقلام سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز اداره اجتماعی به خصوص در حوزه های مستند سازی و اطلاع رسانی نیز در دستور کار است.

سردار بتولی بهره برداری از ظرفیت ها و قابلیت های سیستم مرفوک ناجا در سال آتی ؛ رصد مستمر و هدفمند آمار، اطلاعات، اخبار و گزارش های اجتماعی از سیستم مرفوک ناجا، استخراج نقاط قوت و ضعف پلیس های تخصصی و رده های درون و برون سازمانی از جنبه اجتماعی آن و انعکاس آن به مبادی ذیربط، را یک ضرورت دانست.

وی تهیه و تدوین هشدار های آموزش همگانی و آگاهی بخشی آحاد جامعه با مأموریت های فوریتی و غیر فوریتی پلیس ۱۱۰ را نیز از مهمترین موارد بهره برداری اداره اجتماعی از فعالیت و اقدامات مرکز فرماندهی و کنترل ناجا دانست.

معاون عملیات ناجا در خصوص ایجاد بستر های اجتماعی مناسب برای اجرای طرح های عملیاتی پلیس گفت: برگزاری جلسات اتاق فکر و کمیسیون های تخصصی اجتماعی، رصد اخبار سایت های خبری ، برگزاری و یا شرکت در دوره های عملیات روانی با همکاری معاونت اجتماعی ناجا از جمله این بسترها است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *