انتقاد یک نماینده مجلس به تعدد بیمه‌ها در کشور/ کمبود تخت بیمارستانی در گلستان

سادس/گلستان نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدد بیمه ها مردم را با مشکل مواجه کرده و باید مدلی واحد از بیمه در کشور ایجاد شود تا دغدغه های مردم پایان یابد.

غلامرضا منتظری صبح امروز در نشست مشترک معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و نمایندگان مجلس با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران اظهار کرد: بیمه سلامت در رضایتمندی مردم تأثیر به سزایی دارد و با توجه به شیوع برخی مشکلات و بیماری ها از جمله سرطان در گلستان نیاز است به این استان توجه خاصی شود.

وی با بیان اینکه تخت های ما پاسخگوی نیاز استان گلستان نیست، تصریح کرد: باید بخشی از اقدامات به بخش خصوصی واگذار شود و برای تحقق این مهم باید زمینه برای حضور سرمایه گذاران در استان گلستان فراهم شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با توجه به آمار بالای سرطان در گلستان، انتظار می رود بیمه سلامت در حوزه درمان توجه ویژه ای به این استان داشته باشد.

منتظری به ارائه مدل واحدی از بیمه در کشور اشاره کرد و گفت: تعدد بیمه ها مردم را با مشکل مواجه کرده و باید مدلی واحد از بیمه در کشور ایجاد شود تا دغدغه های مردم پایان یابد و مردم دچار سرگردانی نشوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *