وادی: جو سالن تاثیرگذار بود/ اسفندیار: در ست چهارم به دلیل فشار تماشاگران اختلاف کم شد

وادی: جو سالن تاثیرگذار بود/ اسفندیار: در ست چهارم به دلیل فشار تماشاگران اختلاف کم شد

تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال توانست لهستان را در خانه خودش شکست دهد.

به گزارش سادس، محمدطاهر وادی پس از پیروزی ایران در نخستین مسابقه هفته سوم لیگ ملت‌ها مقابل لهستان گفت: اول به مردم خوب ایران تبریک می‌گویم و بعد هم به بازیکنان تیم. همه بازیکنان تلاش کرده توان خود را گذاشتند تا برنده بازی باشیم. من قبل از بازی هم گفتم، بازیکنان ایران جلوی تماشاگران خیلی بهتر بازی می‌کنند. ست اول کمی جو سالن تاثیرگذار بود ولی خدا را شکر به بازی برگشتیم. البته یکسری اشتباهات هم داشتیم که با تمهیدات مربیان برای بازی بعدی برطرف می‌کنیم.

وادی در پایان درباره مسابقه با ایتالیا گفت: همه بازیکنان تلاش خود را خواهند کرد تا در بازی مقابل ایتالیا هم بهترین نتیجه را بگیریم.

هم‌چنین امیرحسین اسفندیار پس از پیروزی تیم ملی ایران برابر لهستان گفت: قطعا می‌دانستیم که این مسابقه همانند همیشه سخت است اما بازیکنان ایران به این خودباوری رسیدند که بازی خوب و تماشاگرپسندی انجام دهند. خداراشکر مسابقه را به نفع خود پیش بردیم البته اشتباهاتی در امتیازهای آخر داشتیم که نباید در بازی بعد تکرار شود. ست پنجم را با قدرت شروع کردیم و با حفظ فاصله پیروز میدان شدیم.

اسفندیار با تاکید بر این که تیم ملی یک گام برای صعود به مرحله بعد نزدیک‌تر شده است، گفت: قطعا برد با ارزشی است. برای اولین‌بار در این کشور و مقابل تماشاگران لهستانی بازی کردم. حس خوبی بود اما در ست چهارم به دلیل فشار تماشاگران اختلاف کم شد. در مجموع خداراشکر که مسابقه را بردیم و مردم خوشحال شدند.

او در پایان گفت: هر مسابقه سختی‌های خاص خود را دارد. با تیم‌های قدرتمندی دیدار داریم به همین دلیل باید با برد یا نتیجه خوب مسابقات را به پایان برسانیم تا بتوانیم به مرحله صعود کنیم. بازی با ایتالیا قطعا سخت خواهد بود، حتی سخت‌تر از لهستان و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با یک ریکاوری کوتاه، آماده مسابقه با این تیم شویم.

به گزارش سادس، تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز پنج‌شنبه ۱۶ تیرماه در دومین دیدار خود در هفته چهارم لیگ ملت‌ها به مصاف ایتالیا می‌رود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *