رقابت بارسلونا و بایرن بر سر یک بازیکن

رقابت بارسلونا و بایرن بر سر یک بازیکن

هر دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ سخت به دنبال جذب مدافع فرانسوی سویا هستند.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت، بایرن مونیخ بعد از جدایی نیکلاس سوله به دنبال جذب یک مدافع برای تقویت خط دفاعی خود است.

گزینه اصلی بایرن برای تقویت خط دفاعی، ماتیاس دی لیخت هلندی است اما از یک طرف قیمت این بازیکن بسیار بالاست  و از طرف دیگر هم چلسی حاضر است که بالاترین رقم را برای این او پرداخت کند و این باعث شده است تا شانس بایرن برای جذب دی لیخت کم‌تر شود.

طبق اعلام روزنامه اسپورت بایرن مونیخ سراغ بازیکنی رفته است که گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت خط دفاعی است و او کسی جز ژول کوندی مدافع فرانسوی سویا نیست.

بارسلونا مدت‌هاست که به جذب کوندی علاقه دارد تا جایی‌که حتی رونالد کومان، سرمربی پیشین آبی اناری‌ها هم اعتراف کرد که این بازیکن در فهرست او قرار داشته است.

دو باشگاه بایرن مونیخ و بارسلونا سخت به دنبال جذب این مدافع فرانسوی هستند و علاقه خود او می‌تواند تیم بعدی‌اش را مشخص کند.

این تنها بازیکنی نیست که دو باشگاه بایرن و بارسلونا را به خود مشغول کرده است. جنگ اصلی این دو باشگاه بر سر انتقال لواندوفسکی است. از یک طرف بارسلونا اصرار دارد که این مهاجم لهستانی را جذب کند و از طرف دیگر هم بایرن اجازه جدایی را به بهترین گلزن خود نمی‌دهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *