نگاه مثبت ماجدی به درخواست لیگ یکی‌ها / سهمیه صعود بیشتر می‌شود؟

نگاه مثبت ماجدی به درخواست لیگ یکی‌ها / سهمیه صعود بیشتر می‌شود؟

سادس/خوزستان مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان پیرو نشست چند باشگاه لیگ یکی مبنی بر افزایش تعداد تیم های صعودکننده به لیگ برتر، با سرپرست فدراسیون فوتبال دیدار کرد.

اولین جلسه هم اندیشی مدیران عامل باشگاه‌های لیگ یکی چند روز پیش به میزبانی باشگاه استقلال خوزستان در تهران برگزار  شد. در این جلسه ضمن تاکید بر اتحاد و همدلی باشگاه ها در همسان سازی رقم قرارداد بازیکنان، پاکسازی فوتبال از مواردی همچون شرط بندی به واسطه کوتاه کردن دست دلالان و از همه مهمتر افزایش سهمیه صعود به لیگ برتر از دو به سه تیم، به بحث و گفت و گو پرداخته شد.

به گزارش سادس، پیرو موضوع اصلی جلسه چند روز پیش مدیران عامل باشگاه های لیگ یکی یعنی افزایش سهمیه صعود به لیگ برتر از دو به سه تیم، روز گذشته سه شنبه نیز کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان و سهراب آزاد عضو هیات مدیره این دیدار با ماجدی سرپرست فدراسیون دیدار کردند.

در این نشست، ماجدی نگاه مثبتی به درخواست باشگاه ها درخصوص افزایش تعداد تیم های صعودکننده از لیگ یک به لیگ برتر داشت و مقرر شد باشگاه ها نیز جلسه ای با سرپرست فدراسیون و هیات رییسه در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *