زواری: هدف اصلی‌ام لژیونر شدن از استقلال است

زواری: هدف اصلی‌ام لژیونر شدن از استقلال است

بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال می‌گوید هدف اصلی‌اش، لژیونر شدن و راه پیدا کردن به فوتبال اروپا است.

حسین زواری، بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با سادس، درباره حضورش در جمع آبی‌پوشان پایتخت و بازخورد هواداران پس از پیوستنش به این تیم صحبت‌های مختلفی را به میان آورد. مشروح صحبت‌های این بازیکن به شرح زیر است:

* در ابتدا درباره حضورت در جمع آبی‌پوشان صحبت کن. چطور استقلالی شدی؟

من چند پیشنهاد خوب داشتم و داشتم آن‌ها را بررسی می‌کردم که پیشنهاد استقلال برایم آمد. وقتی پیشنهاد استقلال آمد، بقیه پیشنهادات را کنار گذاشتم و استقلالی شدم. من فصل پیش هم از استقلال پیشنهاد داشتم اما چون با صنعت نفت آبادان قرارداد داشتم، نمی‌توانستم به جمع آبی‌ها محلق شوم و باشگاه صنعت نفت رضایت‌نامه من را نداد.

* از حس و حالت پس از عقد قرارداد با استقلال بگو. بازخورد هواداران چگونه بوده است؟

حس بسیار خوبی است وقتی هواداران استقلال به من تبریک گفتند. هواداران خیلی به من لطف داشتند و باعث افتخار من است که در چنین باشگاهی با چنین هوادارانی حضور دارم و عضو کوچکی از خانواده بزرگ استقلال هستم.

* نظرت درباره ریکاردو ساپینتو چیست؟ فکر می‌کنی تا چه اندازه می‌توانی با این مربی هماهنگ شوی؟

آقای ساپینتو مربی خوب و بزرگی است و در تیم‌های بزرگی مربی‌گری کرده است. من تمام تلاش خود را می‌کنم که بتوانم خودم را به این مربی ثابت کنم و در تمرینات بهترین عملکرد را داشته باشم تا جایگاه خود را در تیم تثبیت کنم. خیلی امید دارم و در این راه همه تلاش خود را به کار می‌برم.

زواری: هدف اصلی‌ام لژیونر شدن از استقلال است

* تو در پست هافبک بازی می‌کنی و در این پست بازیکنان شاخصی مثل مهدی‌ مهدی‌پور حضور دارند. رقابت با این بازیکنان را چطور می‌بینی؟

من از روزی که استقلال را انتخاب کردم، می‌دانستم کار سختی دارم و بازیکنان بزرگی در استقلال حضور دارند. من در این راه تمام تلاش خود را می‌کنم و برای خودم هدف دارم. خودم را باور دارم و سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

* آینده‌ات را در استقلال چطور می‌بینی؟ خیلی از جوان‌ها در استقلال پس از درخشش، دوست دارند لژیونر شوند. تو چنین دیدگاهی داری؟

اولین هدف من این است که بتوانم جایگاه خود را در استقلال بدست بیاورم و عملکرد خوبی داشته باشم و از آنجا به تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کنم و اگر خدا بخواهد، هدف اصلی من این است از استقلال به اروپا راه پیدا کنم.

* با توجه به شرایط استقلال، این تیم در فصل آینده می‌تواند قهرمانی‌اش را تکرار کند؟

با توجه به قهرمانی سال گذشته، کار سختی برای فصل آینده داریم. هواداران از ما خیلی انتظار دارند و من هم خیلی امیدوار هستم. امیدوارم عملکرد خوب و بهتری داشته باشیم و بتوانیم قهرمانی سال گذشته را تکرار کنیم و دل هواداران را شاد کنیم. مهم‌ترین هدف ما این است که بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *