حدادی‌فر: خودم انتخاب کردم مربی شوم/ هدف اصلی ذوب‌آهن حفظ شاکله تیمی است

حدادی‌فر: خودم انتخاب کردم مربی شوم/ هدف اصلی ذوب‌آهن حفظ شاکله تیمی است

مربی ذوب‌آهن می‌گوید مهدی تارتار انتخاب بازی کردن یا مربی‌گری را به او سپرد و او هم تصمیم گرفت وارد راه مربی‌گری شود.

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با سادس درباره پایان دوران بازی‌اش و مربی‌گری در ذوب‌آهن اظهار کرد: بعد از اتفاقاتی که سال گذشته افتاد و مصدومیتی که باعث شد از فوتبال دور شوم، امسال با مسئولان باشگاه ذوب‌آهن و مهدی تارتار جلسات خوبی را برگزار کردیم. آقای تارتار به من اعلام کرد که فوتبال بازی کنم و بازی کردن را برای من در اولویت قرار داد اما باتوجه به شرایط مصدومیت تصمیم گرفتم از دنیای فوتبال با همه خوبی‌هایش خداحافظی کنم و وارد مربی‌گری شوم.

او ادامه داد: به عنوان دستیار در خدمت مهدی تارتار خواهم بود. او اختیار و انتخاب بازی کردن یا مربی‌گری را به خودم واگذار کرد. خیلی‌ از دوستان گفتند که بازی کنم اما این تصمیم خودم بود که وارد دنیای مربی‌گری شوم. تارتار می‌خواست من به تیم کمک کنم و هر دو راه را پیش روی من گذاشت. انتخاب را به من سپرد و من راه مربی‌گری را انتخاب کردم. امیدوارم بتوانم در این مسیر پیشرفت و در جهت منافع باشگاه به تیمم کمک کنم.

مربی ذوب‌آهن درباره هدفش در مسیر مربی‌گری گفت: هر کسی که وارد هر مسیری می‌شود، هدف‌هایی دارد. هدف من این است که بیشتر یاد بگیرم. فوتبال بازی کردن با مربی‌گری زمین تا آسمان فرق می‌کند و دوست دارم ابتدا یاد بگیرم و بعد از آن برای تیمم و فوتبال کشورم مثمر ثمر باشم.

او درباره وضعیت تیم ذوب‌آهن و افزایش قیمت بازیکنان فوتبال گفت: ذوب‌آهن بودجه محدودی دارد اما امسال رقم بازیکنان فوتبال بسیار افزایش پیدا کرده است. فعلا تیم سه بازیکن جدید جذب کرده است اما باید باتوجه به بودجه‌ای که وجود دارد هزینه شود. هدف اصلی تیم این است که شاکله اصلی تیم حفظ شود و در این مساله تقریبا موفق بودند. چند بازیکن هم به تیم اضافه خواهند شد و نسبتا تیم خوبی جمع و جور می‌شود.

حدادی‌فر در پایان اضافه کرد: می‌خواهم از هواداران و مردم اصفهان تشکر کنم. آن‌ها بسیار دوست داشتند امسال بازی کنم اما شرایط جوری بود که تصمیم گرفتم در سمت دیگری مشغول به کار شوم. می‌خواهم به تیم و هواداران کمک کنم تا روزهای خوبی را در کنار هواداران جشن بگیریم. تمام هدف ما این است که ذوب‌آهن به جایگاه خوب خود برگردد و اهداف آسیایی‌مان را دوباره دنبال کنیم.

انتهای پیام   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *