پرداخت ۴۲۰۰ میلیارد تومان بابت حقوق و نگهداشت شهر تهران در دوماهه نخست امسال

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از پرداخت ۴۲۰۰ میلیارد تومان بابت حقوق و نگهداشت شهر تهران در دوماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش سادس، ابوالفضل فلاح در هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از ارائه گزارش توسط حبیب کاشانی، خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در فروردین و اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ گفت: نکته‌ای که حائز اهمیت است اینکه ما حتی یک ریال فروش ملک برای تمام پرداخت‌ها از جمله حقوق به پرسنل و کارمندان نداشته‌ایم.

وی با اشاره به پرداخت ۴۲۰۰ میلیارد تومان بابت حقوق و نگهداشت شهر تهران در دو ماهه فروردین و اردیبهشت ماه ادامه داد: ۲۵۰ میلیارد تومان نیز تحت عنوان پاداش پایان خدمت به ۱۱۰۰ نفر بازنشستگان اتوبوسرانی پرداخت شده است و این در حالی است که بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه مناطق و ۷۳۱ میلیارد تومان نیز در حوزه عمرانی طی فروردین و اردیبهشت‌ماه هزینه شده است و در کنار این اقدامات باید پرداخت دیون بابت بازپرداخت اوراق مشارکت نیز اشاره کرد. نکته حائز اهمیت در این بخش این است که در ۱۰ ماهه گذشته حتی یک ریال نیز ما عقب‌ماندگی در بخش بازپرداخت اوراق مشارکت نداشته‌ایم.

معاون شهردار تهران با اشاره به تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته برای اخذ مالیات ۱۴۰۰ افزود: در این بخش نیز یک هزار و ۴۰ میلیارد تومان مالیات مربوط به سال ۱۴۰۰ اخذ شد که کمک شایانی برای شهرداری تهران شد.

فلاح با اشاره به اینکه در همین مدت قراردادها و تفاهم‌نامه‌های قابل توجهی در حوزه‌های مختلف به امضاء رسیده است، گفت: به عنوان مثال قرارداد ۸۰۰ میلیارد تومانی جهت تامین قطعات مترو به امضا رسیده است که در این بخش نیز ۲۲۰ میلیارد تومان پیش‌پرداخت منظور شده است.

وی با اشاره به توجه شهردار تهران به منابع درآمدی شهرداری تهران تاکید کرد: در این بخش جلسات متعدد و چند ساعته‌ای هر هفته با حضور آقای زاکانی برگزار و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *