نامه فدراسیون جهانی جودو برای حضور ایران در بازی های قونیه

نامه فدراسیون جهانی جودو برای حضور ایران در بازی های قونیه

سرپرست کاروان ایران اعلام کرد که جودو با نامه فدراسیون جهانی مشکلی برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی ندارد.

اصغر رحیمی در گفتگو با سادس در مورد اینکه جودوی ایران مشکلی برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی دارد یا خیر؟ بیان کرد:  برای جودو ثبت نام را انجام دادیم اما خود ما هم برای حضور جودو ذهنمان درگیر بود و وارد مذاکره شدیم. نماینده فدراسیون جهانی هم که از الجزایر است، تلویحا اعلام کرد مشکلی برای حضور جودو نیست ولی از فدراسیون جهانی استعلام هم گرفته شد. ما نگران بودیم که بعدا بگویند جودو نمی‌تواند شرکت کند اما دیروز نامه حضور ایران با مهر و امضای فدراسیون جهانی را به ما دادند و مشکلی برای حضور جودو وجود ندارد.

رحیمی در مورد ثبت نام نهایی کاروان ایران گفت: ثبت نام کاروان ایران شب گذشته و امروز زمان برد و در مجموع ۲۷۹ ورزشکار در بخش زنان و مردان ثبت نام شدند. بعد از ترکیه که ۴۰۰ ورزشکار دارد، آذربایجان با ۳۰۰ ورزشکار دوم است و ایران سومین کشوری است که کاروان پرتعدادی دارد. کاروان ایران در مجموع حدود ۴۹۲ نفر خواهد بود.

سرپرست کاروان ایران در مورد امکان تغییر اسامی ورزشکاران پس از ثبت نام نهایی تاکید کرد: این ثبت نام، نهایی بود و اگر ثبت نام دیگری داشته باشیم مربوط به مصدومیت ورزشکاران است که پروسه خاصی دارد. تغییر در لیست اتفاق بیفتد در حد همان یکی، دو نفر است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *