شیری: همه باید به مطهری کمک کنیم/ توقعات از نساجی بالا رفته است

شیری: همه باید به مطهری کمک کنیم/ توقعات از نساجی بالا رفته است

کاپیتان نساجی می‌گوید داستان حمید مطهری از نساجی شروع شده و همه بازیکنان تیم باید به او کمک کنند.

حامد شیری در گفت‌وگو با سادس درباره وضعیت نساجی در فصل جدید و کار با حمید مطهری، سرمربی جدید این تیم اظهار کرد: تمرینات خوبی را داریم پشت سر می‌گذاریم. من قبلا در سایپا با حمید مطهری کار کردم و او نقش مهمی در کادرفنی داشت. او اکنون با تجربه‌ای که به دست آورده می‌تواند به خوبی به تیم کمک کند و ما هم باید به او کمک کنیم. همه مربیانی که اکنون مربی مطرحی شده‌اند، روزی دستیار بودند و از یک جایی شروع کردند.

او ادامه داد: داستان حمید مطهری از نساجی شروع می‌شود و در این مسیر بازیکنان نقش بسیار مهمی دارند. تجربه او بسیار به تیم کمک می‌کند و امیدوارم بتوانیم جوری کار کنیم که باعث سربلندی باشگاه و حمید مطهری شویم. مهم ترین نکته‌ای که در تیم وجود دارد این است که بیشتر بازیکنان فصل گذشته در نساجی ماندند و این بسیار به تیم و سرمربی کمک می‌کند. بازیکنان جوانی مثل علی شجاعی و محمد شریفی به تیم اضافه شدند و شرایط بهتری در نساجی ایجاد شده است.

کاپیتان نساجی با بیان این‌که هدف تیم جایگاه بهتری در لیگ است، گفت: باتوجه به این‌که سال گذشته قهرمانی جام حذفی را به دست آوردیم، توقعات از نساجی بالا رفته است. در لیگ به دلیل شرایطی که برای ما به وجود آمد نتوانستیم نتایج خوبی را به دست آوریم. می‌توانستیم بهتر از این عمل کنیم اما به هر حال در خانه بازی نمی‌کردیم. امسال اگر شرایط مهیا شود و در شهر خودمان بازی کنیم، قطعا نتایج خوبی را کسب می‌کنیم.

او درباره حضور نساجی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: همانطور که در جام حذفی کمتر کسی فکر می‌کرد به فینال صعود کنیم و قهرمان شویم، قطعا در آسیا هم می‌توانیم موفق شویم و اهداف خودمان را خواهیم داشت. همیشه شانس وجود دارد و ما هم به موفقیت فکر می‌کنیم. البته مواردی برای آمادگی بهتر برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد که باید آن‌ها را انجام دهیم. فعلا فاصله زیادی تا لیگ بعدی آسیا داریم و باید شرایط را ایده‌آل تر کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *