اشتغال مدال‌آوران ناشنوا روی میز بهزیستی

اشتغال مدال‌آوران ناشنوا روی میز بهزیستی

رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: موضوع اشتغال مدال آوران ناشنوا جزو برنامه‌های اساسی سازمان بهزیستی است که سعی داریم با ایجاد یک باشگاه، مهارت و استعدادیابی در کشور را داشته باشیم.

به گزارش سادس، قادری  در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک ۲۰۲۱ ناشنوایان در برزیل گفت: امروز افتخار دارم که درباره محدودیت های کم شنوایی و نانوایی صحبت کنم، کسانی که افتخارآفرینی کردند و به عنوان اسوه از آنها یاد می شود. پدران و مادرانی که با وجود محدودیت‌های فرهنگی که در اجتماع وجود دارد، تلاش می کنند تا فرزندان خود را به بالندگی برسانند.

وی گفت: شما ورزشکاران ناشنوا الگویی خلق کردید که در کنار مدال آوری، امید را نیز بین خانواده‌های ناشنوا و کم شنوا زنده کردید. سازمان بهزیستی در کنار وظایف خود، وظیفه ترویج چنین الگویی را نیز دارد.

رییس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: تک تک شما ورزشکاران می توانید نمونه‌ای برای نوجوانان و جوانان باشید که با اراده قوی تمام محدودیت‌های ظاهری را فراتر از انتظار در سکوهای افتخار ترسیم کنند.

قادری همچنین درباره موضوع اشتغال مدال آوران ناشنوا نیز گفت: این موضوع جزو برنامه‌های اساسی سازمان بهزیستی  است و در کنار مطالبه گری، بحث اشتغال ورزشکاران ناشنوا در بخش دولتی و عمومی با راه اندازی استارت آپ ها و از طریق شبکه های حقیقی و حقوقی در حال بررسی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مهم ترین بحث در خصوص اشتغال ورزشکاران ناشنوا، ایجاد و شروع یک باشگاه مهارت و استعدادیابی آنها در کشور است. برخی از این افراد بازوی سازمان بهزیستی در امور ورزش هستند، باید سعی کنیم که حداکثر بهره وری را در سازمان بهزیستی داشته باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *