جرات پیشنهاد تبانی به من را ندارند

جرات پیشنهاد تبانی به من را ندارند

سعید جهانگیری می‌گوید: سال‌ها است در فوتبال پایه به صداقت و سلامت معروف هستم و کسی جرات پیشنهاد دادن به من برای کارهای غیراخلاقی را ندارد.

سعید جهانگیری، سرمربی تیم فوتبال ون‌پارس در گفت‌وگو با سادس در خصوص برتری تیمش برابر شهرداری بندرعباس و صعود به لیگ یک اظهار کرد: تیمی که سال اول به لیگ دو می‌آید، کار سخت‌تری نسبت به رقبایش دارد و این موضوع شامل تیم ما هم می‌شد. ما هفته به هفته جا افتادیم و بهتر شدیم و توانستیم این اتفاق را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: هدف ما در ابتدای کار قرار گرفتن در رتبه‌های بالاتر بود اما هر چه زمان گذشت و انسجام تیمی و ساختاری ما بهتر شد، به صعود به لیگ یک هم فکر کردیم و بازیکنانم نشان دادند که پتانسیل رقم زدن اتفاقات بزرگ را دارند. طبیعتا در لیگ یک کار بسیار سخت‌تر و دشوارتر است و مجموعه ون‌پارس می‌داند که با چه چالش بزرگی روبرو است. من با این مجموعه همکاری کردم و با توجه به تفکرات هیات مدیره خیالم راحت است که آینده درخشانی در انتظار این تیم است.

سرمربی این تیم اصفهانی درباره ادامه همکاری‌اش با ون‌پارس و تقویت تیم برای حضوری قدرتمند در لیگ یک توضیح داد: قرارداد من با ون‌پارس یک ساله بوده و قرار است به زودی برای ادامه همکاری جلساتی را برگزار کنیم و اگر به توافق رسیدیم، برنامه سال آینده را به آن‌ها ارائه می‌دهم. من در اواسط فصل که متوجه شدم تیمم پتانسیل حضور در لیگ دسته یک را دارد، مطالعاتی را در خصوص این لیگ داشتم و اگر قرار باشد سال بعد هم در کنار ون‌پاس باشم، طبیعتا تیم نقاط ضعفی دارد که باید برطرف شود تا در لیگ یک سرنوشتی مانند بعضی تیم‌ها نداشته باشیم. هیات مدیره ون‌پارس بدون فکر و دانش در مسیری قدم برنمی دارد و اگر این راه را انتخاب کرده، طبیعتا همه جوانب آن را سنجیده است.

جهانگیری در خصوص این که آیا در فصلی که همراه با ون‌پارس در لیگ دو پشت سر گذاشت، به او پیشنهاد تبانی داده شد یا خیر، تصریح کرد: من سال‌ها در فوتبال پایه حضور داشته‌ام و به صداقت و سلامت معروف هستم. از آن‌جا که شغل دومم معلمی است، دیگران می‌دانند که برای تبانی نباید پیش من بیایند و اصلا این صحبت‌ها را در کنار من انجام نمی‌دهند و جرات انجام چنین کاری را ندارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *