عقب‌ماندگی مفرط در زمینه دیپلماسی مدیریت شهری

نائب رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که شهرداری در زمینه پارلمان مدیریت شهری دچار عقب‌ماندگی مفرط است.

به گزارش سادس، پرویز سروری صبح امروزدر جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با بیان این‌که نمایشگاه خواهرخواندگی و دستاوردهای شهرداری در حال برگزاری است، گفت: این مساله مهم و ضروری است که ما در استفاده از ظرفیت‌های نوین و نوآورانه عقب هستیم و این در حالی است که با استفاده از دیپلماسی پارلمانی می‌توانیم این مساله را جبران کنیم.

وی با بیان این‌که در زمینه دیپلماسی مدیریت شهری با عقب‌ماندگی مفرطی مواجه هستیم و این همایش نقش زیادی در فعال کردن ظرفیت‌ها، تولید و تجمیع ظرفیت‌ها و رساندن توانمندی‌های ما به گوش جهانیان می‌رسد.

نائب رئیس شورای شهر تهران با بیان این‌که اینگونه همایش‌ها زمینه را برای تعامل بین‌المللی بین شهرهای خواهرخوانده و کلانشهرها به خوبی فراهم می‌کند، اظهار کرد: از این اقدام شهرداری تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با بیان این‌که ما از عملکرد شهرداری در گوشه و کنار شهر خبر داشتیم اما نمایشگاه جامعی برای معرفی دستاوردها و برنامه‌های شهرداری اجرا شده، گفت: نمایشگاهی جامع از همه عملکردهای مناطق، ستاد و صف برگزار شده که عملکرد شهرداری را در همه زمینه‌ها به خوبی به تصویب کشیده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *