تدوین برنامه‌های توسعه‌ای چهار ساله برای تهران

رئیس شورای شهر تهران از تدوین برنامه چهار ساله چهارم توسعه شهر تهران خبر داد.

به گزارش سادس، مهدی چمران امروز در انتهای جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه داشتن برنامه‌های بلندمدت ایرادی نیست؛ بلکه نشان می‌دهد یک مدیر بیشتر به آینده فکر کرده است، گفت: هفته گذشته وزارت کشور بخشنامه‌ای داشته است و به شوراها اعلام کرده از آنجایی که دوره‌های شوراهای شهر چهار ساله است، به جای داشتن برنامه پنج ساله برنامه‌های چهار ساله تدوین کنند.

وی افزود: از همه اعضای شورا می‌خواهم که نقطه نظرات خود را برای تدوین برنامه چهار ساله توسعه شهر تهران ارائه کند.

به گزارش سادس، مهدی چمران همچنین در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران، در مورد چرایی برگزاری نمایشگاه سرمایه‌گذاری در شهرداری تهران و نحوه هزینه‌کرد با توجه به حضور شهردار تهران در جلسه امروز شورای شهر گفت: حضور شهردار در جلسات شورا طبیعی است و مسئله عجیب و غریبی نیست.

وی با بیان اینکه شهرداری برای جلب سرمایه‌گذار توانمندی‌های خود و سایر کلانشهرها را در قالب یک نمایشگاه ارائه می‌کند و این مسئله به شهر و مردم کمک می‌کند، اظهار کرد: تبلیغات زیادی که در این خصوص انجام گرفته در راستای جلب سرمایه‌گذار است. البته برخی سرمایه‌گذاران آمادگی دارند اما باید اعتمادشان جلب شود.

چمران در پاسخ به این سوال که چقدر تاکنون برای این نمایشگاه هزینه شده، ادامه داد: هزینه‌ها را هنوز نیاوردند اما قاعدتا باید هزینه‌کرد این نمایشگاه را به شورا بیاورند.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا این حجم از تبلیغات و هزینه‌ها لازم است؟ گفت: گاهی تبلیغات برای نشان دادن خود است که این مسئله ضرورتی ندارد اما گاهی برای دعوت و اطلاع‌رسانی است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *