پنجعلی: پرسپولیس محبوب‌ترین تیم آسیاست/ کاسیانو مهاجم مفیدی خواهد بود

پنجعلی: پرسپولیس محبوب‌ترین تیم آسیاست/ کاسیانو مهاجم مفیدی خواهد بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنانی که به این تیم آمده‌اند با افتخار پیراهن پرسپولیس را می‌پوشند.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با سادس، درباره آغاز تمرینات پرسپولیس در فصل جدید اظهار کرد: در اولین تمرین به ورزشگاه شهید کاظمی رفتیم تا شاهد آغاز کار برای فصل جدید باشیم. بازیکنان با روحیه بسیار خوبی تمرینات را آغاز کردند و همه چیز خوب پیش رفت. من فکر می‌کنم اگر تیم با همین شرایط روحی خوب کارش را ادامه دهد، می‌تواند دوباره به قهرمانی لیگ برسد. پارسال قهرمانی لیگ از دستمان پرید اما امسال می‌توانیم دوباره قهرمان بشویم. در مجموع این فصل پرسپولیس خوب بسته شده است و نگرانی‌هایی در خط حمله وجود دارد که به زودی برطرف می‌شود.

او در ادامه درباره اینکه آیا پرسپولیس نقل و انتقالات را خوب پشت سر گذاشته است یا خیر؟ هم گفت: فکر می‌کنم ۷۰ یا ۸۰ درصد خواسته کادر فنی برآورده شده است و با جذب دو مهاجم هم تیم کامل می‌شود.

او در ادامه درباره حضور احتمالی کاسیانو در پرسپولیس هم گفت: این موضوع با خواست کادر فنی انجام می‌شود. قطعا از او شناخت دارند که می‌خواهند جذب شود. من هم فکر می‌کنم او مهاجم مفیدی برای پرسپولیس باشد.

پنجعلی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره حواشی یحیی گل‌محمدی در فصل گذشته هم گفت: باید بپذیریم که او در برخی از موارد تحت فشار قرار داشت. پر واضح است که داوران در برخی از بازی‌ها عملکرد خوبی نداشتند و پرسپولیس نتوانست شاهد عملکرد خوبی از داور باشد. یحیی گل‌محمدی شخصیت آرامی دارد اما اشتباهات داوری به حدی بود که باعث شد گل‌محمدی معترض شود. مطمئنا در فصل آینده شرایط تغییر می‌کند و آرامش هم به کادر فنی می‌آید. اگر در فصل گذشته من هم بودم شاید رفتارهای نادرستی انجام می‌دادم چون داوران اشتباهات زیادی در بازی‌های پرسپولیس انجام می‌دادند. اگر بازی‌ها را ببینید کاملا صحنه‌ها مشخص است.

او در ادامه درباره حضور گولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی در خط دفاع پرسپولیس هم گفت: هر دو این بازیکنان با تجربه هستند و کیفیت مطلوبی دارند. من برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و هر بازیکنی آرزو دارد در این تیم بازی کند. این تیم در آسیا مطرح است. باعث افتخار بازیکنان است که برای پرسپولیس بازی کنند. پرسپولیس محبوب‌ترین تیم آسیا است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *