ربیعی: با افتخار در مس رفسنجان ماندم

ربیعی: با افتخار در مس رفسنجان ماندم

سرمربی مس رفسنجان می گوید اگر چه تمام خواسته های او برآورده نشده اما “شاهد تلاش مدیران این باشگاه برای تامین خواسته هایش بود و با ارادت قلبی به مدیران تیمش” به فعالیت خود ادامه داد.

به گزارش سادس، محمد ربیعی در حاشیه نخستین تمرین تیم فوتبال مس رفسنجان برای فصل جدید لیگ برتر گفت: اولین جلسه تمرینی تیم مس رفسنجان را شروع کردیم. ان شاء الله فصل جدید نسبتا بهتر باشد. در رابطه با جذب نفرات به هر حال تا حدودی خودمان را مهیای فصل جدید کرده‌ایم.

او در واکنش به اینکه هدف گذاری مدیران این باشگاه جذب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست و اینکه آیا این هدف با توجه به وجود رقبای متعدد، میسر خواهد بود؟ گفت: به هر حال در هر سال توانستیم نتایج بهتری را با مس رفسنجان بگیریم و الان هم انتظارات مسئولان زیاد است. شخص خودم با باوری که در تیم ایجاد می کنم، جاه طلبی خودمان را داریم. نباید از این تیم انتظار بیهوده داشته باشیم. اگر شرایط کسب سهمیه مثل گذشته بود، با کسب رتبه ششم در این فصل، می توانستیم برای رتبه چهارم و پنجم اقدام کنیم. ما درباره سهمیه هم با آقای سهیل مهدی صحبتی داشتیم. ما در این فصل هم سهمیه آسیا را نداریم. هنوز تکلیف سهمیه آسیا مشخص نیست. به طور مشخص برنامه ما برای مس رفسنجان این است که امسال هم اول جایگاه سال گذشته را حفظ کنیم و یک ارتقایی هم داشته باشیم.

سرمربی مس رفسنجان درباره جذب دو بازیکن عمانی و دفاع از این دو بازیکن و کنار گذاشتن آن ها در فصل جدید گفت: هنوز هم روی این قضیه هستم که این بازیکنان تا جایی که توانستند تلاش خود را کردند. دلیل کمتر استفاده کردن از ظاهر هم این بود که او در بازی های ابتدایی ما مقابل سپاهان جزو نفرات ثابت بود. بعد از حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی، او از ناحیه کتف مصدوم شد. در ادامه نفرات ما مانند گادوین منشا، آذرباد و علیاری عملکرد خوبی داشتند و فضای کمتری به بازیکنان دیگر رسید. خط حمله ما خیل خوب بود. در نهایت از آن ها تشکر می کنم. برای امسال تشخیص دادم از حامد لک درون دروازه استفاده کنم و برای خط حمله هم که می خواهیم با دو مهاجم بازی کنیم، تغییر روش خواهیم داد.

او درباره روند نقل و انتقالات تیمش و جذب بازیکنان خارجی اظهار کرد: ما یک لیست ابتدایی داشتیم که سه هفته قبل از اتمام مسابقات دادم. از آن لیست هم بازیکنان دیگری جذب کردیم. ما اسکلت تیم خودمان را تا حدود ۷۵ درصد جذب کرده‌ایم. ما باید پنج، شش نفر می گرفتیم. ما علیاری را هم از دست دادیم. در بحث دروازه بان و دفاع میانی تغییراتی باید داشته باشیم. به من گفتند که ممکن است یک بازیکن ما سرباز شود و چالشی هم برای آن پست داشته باشم. در نهایت از باشگاه تشکر می کنم. به خصوص از بازیکنان خودمان تشکر می کنم که پای تیم خودمان ایستادند. اتفاقی که انجام شد ۵۰ تا ۶۰ درصد خواسته هایم بود.

ربیعی در واکنش به اینکه گفته بود در صورتی در مس رفسنجان می ماند که خواسته هایش تامین شود اظهار کرد: گفتم چنانچه تیم تقویت نشود من نمی مانم. در سال اول تیم را به لیگ برتر آوردم و در جمع هشت تیم بودیم. در سال بعد در جمع شش تیم بودیم. ما در خیلی از شاخص‌های فنی جزو سه تیم برتر ایران بودیم. برای رسیدن به این اهداف زحمت کشیدم. اگر می دیدم که باشگاه تلاش نمی کند، نمی ماندم. وقتی می بینم که باشگاه تمام تلاش خود را کرد و محدودیت بودجه داشتیم و زحمت خودمان را کشیدیم و همت و وفاق هست، می مانم. اینکه یک مربی و مجموعه ای چهار سال با هم کار کنند، در فوتبال ما نادر است. من به آقایان زیندینی و علیزاده ارادت قلبی دارم و با افتخار در خدمت این تیم و رفسنجان هستم.

وی با اشاره به تامین برخی از سخت افزارهای مورد نیازش از جمله بازی در ورزشگاه خانگی خودشان گفت: دو بازی آخر ما در لیگ گذشته هم در رفسنجان بود. از دکتر سعدمحمدی، رستمی، افضلی و زیندینی تشکر می کنم که از نظر سخت افزار جلو رفتیم. ما یک زمین چمن خوب برای مسابقه و تمرین داریم. ان شاء الله ورزشگاه اصلی ما هم آماده می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *