«سَنا» فصلی تازه برای همه اقشار جامعه

یکی از مزایای مهم سپرده کوتاه‌مدت در بانک‌های کشور، این است که همه اقشار جامعه می توانند از آن بهره ببرند. برای کسانی که در هر شرایط و زمانی که از موجودی بالایی برخوردار نیستند، می توانند با سپرده گذاری کوتاه‌مدت نسبت به دارایی خود از سود‌های بانکی بهره ببرند .

به گزارش سادس به نقل ازرویکرد شاید در نگاه اول تصور شود که سود ۱۰درصدی چندان جذاب نبوده و مورد استقبال قرار نخواهد گرفت اما با بررسی سپرده های کوتاه مدت بانک آینده در شش ماه ، می توان پی برد که این سپرده‌گذاری مورد توجه شهروندان است ، زیرا در این دوره زمانی بانک اینده توانست در جمع‌آوری سپرده کوتاه مدت و دیداری ۵ هزار و ۳۵۶میلیون ریال توفیق پیدا کند. ( سپرده بلند مدت بانک آینده در این دوره معادل ۳۱۱هزار میلیون ریال است.)

در تحولی دیگر بانک آینده، فرصتی را برای مشتریان گرامی فراهم ساخته تا با یک سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت و با مبلغ بسیار کم بتوانند از مزایای قابل‌توجهی بهره‌مند شوند.

این طرح که از ابتدای سال ۹۵ به بهانه نوروز آغاز شده ، می‌کوشد تا با ساماندهی مبالغ اندک شهروندان، علاوه بر ایجاد منبعی برای دستیابی به اهداف بانک در راستای سودمندی به مشتریان و ذی‌نفعان بانک، فرصتی برای بهره‌مندی مشتریان از جوایز فراهم آورد.

«سَنا» به عنوان یک سپرده کوتاه مدت برای تمام افراد جامعه بدون هیچ‌گونه محدودیتی قابل افتتاح بوده و سود سپرده در دوران جوایز‌دهی( تا شهرویر ماه ۱۳۹۵ ) معادل ۸ درصد بوده و بعد از آن ۱۰ درصد محاسبه خواهد شد . همچنین حساب دارای کارت نقدی بوده و امکان واریز و برداشت در هر زمان وجود دارد. و علاوه بر آن هیچ‌گونه محدودیتی در واریز به و برداشت از حساب «سَنا» وجود ندارد.

گفتنی است کلمه اختصاری «سَنا» که از حروف اول نام طرح (سپرده نوروزی آینده) برگزیده شده است در لغت‌نامه دهخدا به معنای «روشنی» بوده و با شعار بانک آینده: «آینده روشن است» هم‌خوانی دارد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *