دیدار دکتر همتی با آیت‌اله علوی گرگانی

 مدیرعامل بانک ملی ایران و هیأت همراه با حضور در بیت آیت‌اله علوی گرگانی با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.
 به گزارش  سادس به نقل ازرویکرد دکتر عبدالناصر همتی در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت بانک ملی در حال حاضر گفت: ۸۷ درصد تامین مالی کشور توسط سیستم بانکی انجام می‌شود و لذا انتظار بالایی از نظام بانکی برای رفع مشکلات کشور وجود دارد.
وی با اشاره به محدودیت‌های نظام بانکی نظیر حجم‌ بالای بدهی دولت و مشتریان به بانک‌ها ابراز داشت: بانک‌ها در سال جاری براساس منویت‌های مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، سیاست‌های خود را براساس رشد و توسعه ملی تنظیم کرده‌اند.
دکتر همتی گفت: بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک کشور در سال جاری تسهیلات خود را در سه زمینه رشد تولید ملی، صادرات و توسعه اشتغال پرداخت خواهد کرد.
آیت‌اله علوی گرگانی نیز در این دیدار با تقدیر از مسئولان بانک ملی ایران برای حضور در بیت ایشان و آرزوی توفیق برای آنها در انجام امور ابراز داشت: حضور مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی در بیت علما و مراجع یکی از افتخارات نظام محسوب می‌شود و انشاءاله مراجع نیز با ارائه راهنمایی، بتوانند زمینه‌ساز رفع مشکلات جامعه گردند.
ایشان گفت: مسئولان باید به سهم خود همت کنند تا راهی برای رفع مشکلات مردم پیدا کنند. یکی از این راهکارها، تدبیر مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جاری است که اگر تولید داخلی رونق گیرد قسمت بزرگی از مشکلات کشور را رفع می‌کند.
آیت‌اله علوی گرگانی افزود: انشاءاله به همت بانک‌ها، به ویژه بانک ملی ایران وضعیت اقتصادی کشور ارتقا یابد.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *