دلیخت مدنظر آبی‌ها برای تقویت خط دفاعی

دلیخت مدنظر آبی‌ها برای تقویت خط دفاعی

مدافع هلندی یوونتوس مورد توجه چلسی قرار گرفته است تا در فصل جاری به این تیم بپیوندد.

به گزارش سادس و به نقل از دیلی میل، باشگاه لیگ برتری چلسی تایید کرد آندریاس کریستنسن با پایان قراردادش در تابستان امسال این تیم را ترک خواهد کرد. این بازیکن که سابقه بازی در بوندسلیگا را نیز در کارنامه دارد به شدت مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است. در واقع می‌توان گفت کار انتقال این بازیکن به بارسلونا برای فصل بعد نهایی شده است.

علاوه بر آنتونیو رودیگر که فصل آینده به رئال مادرید قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان پیوست، آندریاس کریستنسن نیز آبی‌ها را ترک کرد. اکنون چلسی برای پر کردن جای خالی این دو بازیکن به سراغ مدافع هلندی یوونتوس رفته است. گفته می شود ماتیس دی لخت، ملی پوش هلندی بازیکن مورد نظر توماس توخل سرمربی آلمانی برای تقویت چلسی است.

مدافع هلندی ۲۲ ساله یکی از ستاره های یوونتوس تورین است. او در سال ۲۰۱۹ با مبلغ ۸۵.۵ میلیون یورو از آژاکس آمستردام هلند به ایتالیا نقل مکان کرد و تاکنون ۱۱۷ بازی برای یووه انجام داده است ولی باید اعتراف کرد نتوانسته است کاملاً عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد و همیشه پرنوسان بوده است. همین باعث شده است تا ارزش بازاری او در حال حاضر به ۷۰ میلیون یورو کاهش یابد.

جوان ترین کاپیتان آژاکس در تاریخ در کنار فیرجیل فان دایک قلب خط دفاعی تیم ملی فوتبال هلند را تشکیل می دهند و بعید نیست قبل از جام جهانی قطر این بازیکن مانند زوج خود در خط دفاعی هلند راهی لیگ برتر انگلیس شود. 

این بازیکن ملی تا سال ۲۰۲۴ با یوونتوس قرارداد دارد و سران یوونتوس و  ۱۲۰ میلیون یورو روی او قیمت گذاشتند. یوونتوس تنها در صورتی حاضر به مذاکره است که پیشنهاداتی نزدیک به این رقم وجود داشته باشد. از طرف دیگر، چلسی ژول کونده از سویا را نیز مدنظر دارد.

فصل جدید رقابت های لیگ برتر انگلیس از ۱۴ مرداد آغاز می شود و چلسی اولین بازی فصل خود را مقابل اورتون که هدایت آن را فرانک لمپارد، اسطوره باشگاه چلسی بر عهده دارد انجام خواهد داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *