گزارش نماینده تهران از روند اجرای پروژه متروی تهران – پرند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از بررسی نحوه تامین برق پایدار برای بهره برداری بدون دغدغه از خط متروی تهران- پرند و رعایت استانداردهای مرتبط با پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در بازدید میدانی از پروژه خط مترو تهران – پرند خبر داد.

به گزارش سادس، اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، نوشت:

«اجرای خط مترو پرند حدفاصل ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) تا ایستگاه پرند که هم اکنون در مراحل پایانی می باشد به دلیل کمبود اعتبارات هنوز تکمیل نشده است. به دلیل اهمیت این موضوع به محل اجرای پروژه رفتم تا از وضعیت موجود و میزان پیشرفت عملیات اجرایی طرح و روند رفع مشکلات مالی آن مطلع شوم. در جلسه ای با مسئولان امر تامین برق پایدار برای بهره برداری بدون دغدغه از خط مترو تهران – پرند، استانداردهای مرتبط با پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، تامین واگن و لوکوموتیو به میزان کافی برای کاهش سرفاصله حرکتی قطارهای این مسیر و همچنین استفاده از فناوری های روز دنیا در پروژه مورد تاکید قرار گرفت.

در عین حال ضرورت دارد مجتمع ایستگاهی در محل ایستگاه پرند احداث شود تا مردم پرند بتوانند با ارامش خاطر از این خط استفاده کنند.

در بازدید صورت گرفته ساختمان ایستگاه و همچنین کل ۱۹ کیلومتر مسیر ریلی حد فاصل ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) تا ایستگاه پرند که مشمول عملیات تثبیت و زیر کوبی ریل ها بود، به صورت میدانی بررسی شد. لازم است عملیات ساختمانی خط دوم مترو پرند به موازات پیشبرد مراحل سازه خط اول، آغاز گردد.

ان‌شاءالله با کمک نیروهای متخصص و همت عزیزان بتوانیم روند و زمان بهره برداری از این پروژه ارزشمند را تسریع کنیم و تا اواخر سال شاهد بهره برداری از این خط مترو باشیم.»

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *