دلیل رفتن سادیو مانه از لیورپول

دلیل رفتن  سادیو مانه از لیورپول

مهاجم سنگالی جدید بایرن مونیخ دلیل رفتن خود را از تیم سابقش توضیح داد.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت، سادیو مانه بعد از روزهای درخشانی که با لیورپول تجربه کرد تصمیم گرفت که از این تیم جدا شود تا پیراهن بایرن مونیخ را بر تن کند.

سادیو مانه در مصاحبه اخیر خود درباره جدایی از لیورپول صحبت کرد. او توضیح داد که چگونه تصمیم گرفت بازیکن لیورپول شود و در چه مقطعی برای او مشخص شد که زمان جدایی فرا رسیده است. او گفت  زمان آن رسیده بود که به دنبال چالش های جدید بگردد.

سادیو مانه گفت: از روز اولی که با کلوپ صحبت کردم خود را در پیراهن لیورپول دیدم.. آن زمان من در ساوتهمپتون بودم، فکر می کنم در آن لیورپول حتی در لیگ قهرمانان اروپا هم نبود. وقتی او با من تماس گرفت به او گفتم که البته می خواهم با لیورپول قرارداد ببندم. در قلبم تصمیم گرفتم که به لیورپول بروم. اکنون زمان خوبی برای رفتن از تیم بود و در بهترین موقع تصمیم به رفتن گرفتم. می توانم بگویم که ما به موفقیت های زیادی دست یافته ایم. دوران باورنکردنی را در آنفیلد سپری کردم. همانطور که همیشه گفته ام، زندگی من همیشه با چالش ها همراه است. وقتی زمان آن فرا رسید، به باشگاه گفتم که می خواهم تیم را ترک کنم و به دنبال چالش های جدید باشم، فقط همین. من همیشه می خواهم خودم را به چالش بکشم تا هر بار پیشرفت کنم.

سادیو مانه نخستین خرید گران قیمت و سرشناس بایرن مونیخ در فصل نقل و انتقالات تابستانی لقب گرفت. این مهاجم سنگالی بعد از چند فصل درخشش در لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفت که راهی بوندسلیگا شود تا پیراهن بایرن مونیخ را بر تن کند. در واقع سادیو مانه بعداز ۶ فصل حضور در لیورپول تصمیم به جدایی از این تیم گرفت. مانه با قراردادی سه ساله راهی بایرن مونیخ شد.

این بازیکن ۳۰ ساله به عنوان جانشین سرژ گنابری در نظر گرفته می شود که آینده او در مونیخ نامشخص است. مانه همچنین می تواند جایگزین روبرت لواندوفسکی شود که مایل به تغییر تیم خود است. 

در لیورپول، این مهاجم در واقع تا سال ۲۰۲۳ قرارداد داشت. او در سال ۲۰۱۶ با مبلغ ۴۰ میلیون یورو از ساوتهمپتون به مرسی ساید آمد و  در سال های اخیر به یک ستاره برتر تبدیل شده است. در ۲۶۹ بازی برای این باشگاه، او در مجموع ۱۲۰ گل به ثمر رساند و ۴۸ پاس گل داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *